Alone in the Dark försenas inte

Robot
Inaktiv
Alone in the Dark försenas inte

påtryckning ifrån Sony?

Flakmonkey
Skrivet av Navelludd:

påtryckning ifrån Sony?

Vad kan Sony kunna säga för att de ska flytta fram releasedatumet? Ligger nog knappast i deras intresse att få en framstressad PS3-version heller. Det är ju betydligt värre att få en sämre version än att få en lika bra som släpps senare imo

Medlem

Som jag sa i förra tråden om Alone in the Dark:

Känns lite som alla spelföretag försenar PS3 releaser bara för att jävlas med PS3 ägare just nu

Alt att dom bara tjafsar mest för att jävlas med PS3 ägare

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Navelludd:

påtryckning ifrån Sony?

Vad kan Sony kunna säga för att de ska flytta fram releasedatumet? Ligger nog knappast i deras intresse att få en framstressad PS3-version heller. Det är ju betydligt värre att få en sämre version än att få en lika bra som släpps senare imo

Jag tänkte som så att det är ett flertal spel som blir försenade till ps3 och detta är ju inte bra för ps3/Sony. Känns väldigt konstigt också att ändra sig under en natt, utan ytter påverkan...

Flakmonkey
Skrivet av Navelludd:

Jag tänkte som så att det är ett flertal spel som blir försenade till ps3 och detta är ju inte bra för ps3/Sony. Känns väldigt konstigt också att ändra sig under en natt, utan ytter påverkan...

Mjo, men det kan ju också verkligen ha varit ett misstag från Ataris sida... men visst kan Sony ha tryckt på också, känns dock bara så dumt med tanke på all skit de fått för spel som släppts för tidigt och har kass framerate, etc ^^

Inaktiv

heh vi får nog se i mars hur det verkligen blir...

Medlem

Hur kan man tro att Sony har gjort påtryckningar?
Vad skulle de tjäna på det?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Älskade de gamla alone in the dark-liren, hoppas de här kommer bli nice.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

1
Skriv svar