Jag är ny här! Hallå?

Inaktiv
Jag är ny här! Hallå?

Japp! Jag är ny här på Super Play!

Hittade hit efter att jag blivit bannad från töntsidan: Gamereactor.
Jag var medlem där ett år, lite mer, men nyligen bannad för att ha gjort en extra användare för jag skulle göra ett "test" på hur folk skulle reagera när de såg en medlem, precis som mig men inte kallad för "Heyno".
Heyno på GR förknippas oftast med "Idiotisk fanboy". Jo, vad har jag gjort? Jag har uttalat mig om att jag hatar 360 av mina skäl. Inte skäl som: Aah, den låter så jävla mycket! Den har inte Blu-ray spelare! Till exempel.
Utan jag ogillar konsolen för att den: Låter mycket, über dålig kvalité, dålig onlinetjänst, extremt höga priser på allt och konsolen repar mina spel.

Vad jag menar med Onlinetjänst, som jag säkert använder fel uttryck till, är när man blir utloggad och ska ta "Test Conection" så funkar det inte som de ska. Orkar inte berätta just nu. Mja, vad ska man mer säga? Fråga gärna om saker osv. Lirar mest Killzone 2 nu. Även lite MotorStorm. Har Halo 3 och gillar det skarpt, så tro inte att jag hatar allt till 360. Det är endast konsolen jag ogillar! Och en sista sak alla bör veta om mig är: att jag gillar tacos sjukt mycket!

Tack för mig!

_H3yNo

#blogg


signatur

They Will Know That The Babes Belongs To Heyno...

Medlem
Jag är ny här! Hallå?

Välkommen

Inaktiv

"über dålig kvalité, dålig onlinetjänst, extremt höga priser på allt "

Utveckla, snälla. Spel och tillbehör kostar inte mer än vad de till PS3 gör, onlinetjänsten är ren och fin, man hittar lätt det man vill ha (antar att du har det nya experience), och kvalitén, vad är det för fel på den?

Dessutom, hjärtligt välkommen hit!

Medlem
Skrivet av Obliverator:

"über dålig kvalité, dålig onlinetjänst, extremt höga priser på allt "

Utveckla, snälla. Spel och tillbehör kostar inte mer än vad de till PS3 gör, onlinetjänsten är ren och fin, man hittar lätt det man vill ha (antar att du har det nya experience), och kvalitén, vad är det för fel på den?

Dessutom, hjärtligt välkommen hit!

Alltså, vad jag fått uppleva av 360 är lagg i menyn och boxen i sig har repat sönder två utav mina spel. Tyvärr. Höga priser är allt på Marketplace. Nja, ren gissning, men ca 90-95% av allt där kostar. Och jag har absolut ingen lust att betala ca 100MS-Points för en avatar. Dock är det synd att på PS3 så finns inget större urval av de som man kan använda.
Men på tex PS3 så laddar jag hem nytt tema på det temat jag vill ha på mitt tema. Alltså: Cars, Games, PC, TV-Serier etc etc.

Vill inte bråka med någon eller liknande. Jag ogillar konsolen och finner fler och bättre saker på PS3. Den är även en Multimedia-konsol, och jag älskar multimedia, därför är PS3 ett bättre val för mig:) Dock gillar jag Halo 3 osv till 360 mycket!

Tackar för välkomsten.

Inaktiv

haha måste ju bara få påpeka den tveksamma logiken här:

"Inte skäl som: Aah, den låter så jävla mycket!"

Nästa rad:

"Utan jag ogillar konsolen för att den: Låter mycket"

1
Skriv svar