Robot
Medlem
Ny PSP släppt

Blir nog ett köp av denna så småning om

Inaktiv

igår?!
va falls!!

frågade Game, man fick 500kr för sin nuvarande psp...

ska bara hitta mitt Game papper som är värt typ en tusing, så har man 1500kr rabatt typ!

måste dit o känna på den idag!..erm

Inaktiv

Försökte köpa den idag på Game, men.. man måste förhandsboka den! Synd, då betalar jag hellre lite mer och köper den på Onoff, Siba eller Elgiganten istället.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Fan vad jag vill ha den här saken.
Synd att det bara kommer till Japan.

Inaktiv

Vill verkligen ha Final Fantasy Anniversary Edition PSPn. Hoppas den går att få tag på här i Sverige.

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Försökte köpa den idag på Game, men.. man måste förhandsboka den! Synd, då betalar jag hellre lite mer och köper den på Onoff, Siba eller Elgiganten istället.

Game är oftast dyrare än de större elektronikbutikerna.


signatur
Medlem

vore ju fint om de också gick mot att stöda mer homebrew då folk kan använda den till fjärris till datorn och allt möjligt skoj


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

vafan, trodde mina nyhets-inställningar hade resetats igen. keep the shit in konsolavdelningen plix

Medlem

Tror jag ska köpa den här.

Har den äldre PSPen, men funderar på och montera den på väggen vid toan så kan man surfa eller kolla på film när man sitter där

Medlem
Skrivet av Gullefjun:
Skrivet av Tpiom:

Försökte köpa den idag på Game, men.. man måste förhandsboka den! Synd, då betalar jag hellre lite mer och köper den på Onoff, Siba eller Elgiganten istället.

Game är oftast dyrare än de större elektronikbutikerna.

snarare tvärt om, tack vare att de specialicerar sig på spel så kan de få andra priser. tex, onoff säljer eyetoy sport för 649:- men game säljer den för 399:-...för att bara nämna ett exempel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar