Två nya Xbox Live Arcade-titlar släppta

Robot
Inaktiv
Två nya Xbox Live Arcade-titlar släppta

mjöööööööölk, vem fan köper dessa titlar?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Medlem

Varför klaga? De släpper massvis med roliga spel till XBLA, och en hel jävla massa folk köper dem

Inaktiv

jupp förra veckan kom ju streets of rage 2 och den är en höjdare.
själv så har jag köpt 50 st av arcade spelen till 360.
älskar retro spel.

Medlem

ggggggggggfffff ger Xe5a7f585eFRWML duktigt på nöten.

KoP
Medlem
Skrivet av snyft:

mjöööööööölk, vem fan köper dessa titlar?

Mjölkning?? Näe, xbla är till större delen till för äldre titlar vilket jag och många älskar. Dessutom är det ingen som tvingar en att köpa. Hört talas om valfrihet?

Flakmonkey
Skrivet av KoP:

Mjölkning?? Näe, xbla är till större delen till för äldre titlar vilket jag och många älskar. Dessutom är det ingen som tvingar en att köpa. Hört talas om valfrihet?

Håller med, men då borde ju inte folk klaga på EA heller, jag menar de levererar ju uppenbarligen spel som många gillar och de tvingar ju ingen att köpa dem... ändå så whinar folk om mjölkning där

Vad gäller Xbox Live Arcade så gillar jag det hårt, men jag tycker de borde satsa mer på nya spel och inte bara en massa retrospel... Fast finns ju riktiga höjdare bland retrotitlarna också... Track n' Field är ju överlägset bäst

Inaktiv

hoppas spel som road rash släpps på arcade.
var ruskigt kul på megadrive.

KoP
Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av KoP:

Mjölkning?? Näe, xbla är till större delen till för äldre titlar vilket jag och många älskar. Dessutom är det ingen som tvingar en att köpa. Hört talas om valfrihet?

Håller med, men då borde ju inte folk klaga på EA heller, jag menar de levererar ju uppenbarligen spel som många gillar och de tvingar ju ingen att köpa dem... ändå så whinar folk om mjölkning där

Vad gäller Xbox Live Arcade så gillar jag det hårt, men jag tycker de borde satsa mer på nya spel och inte bara en massa retrospel... Fast finns ju riktiga höjdare bland retrotitlarna också... Track n' Field är ju överlägset bäst

Håller med.. visst vore lite nya spel fint oxå. Men gamla retrolir såsom Track n' Field är enligt mitt tycke bästa liren om man är ett gäng polare och vill roa sig med ett habilt "partyspel".

1
Skriv svar