Fler artister till Rock Band avslöjade

Robot
Medlem
Fler artister till Rock Band avslöjade

Bra line-up måste jag säga.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Seriööst? :O!!
Radiohead, Queens of the stone age, yeah Yeah Yeahs, Pixies, Nirvana, Deep Purple, Black Sabbath, The Who och Nine Inch jävla Nails?! Underbart! synd att man inte kommer ha lust att köpa alla instrument och grejer bara, släpp ett Guitar Hero med samma låtar så blir jag glader. ^^

Inaktiv

precis...det är ju gitarren som är roligast?!

Medlem

Mykee du behöver inte köpa ett paket med alla instrumenten, du kan köpa med bara gitarren också, har jag i alla fall fått för mig :). Bra lineup men jag ville ha 3's & 7's från Queens of the stone age's nya album "Era Vulgaris"

Medlem

Skit låtar so far. GH3 har mycket bättre låtval. Skärper de sig inte med låtvalet så blir det GH3 för min del.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Skit låtar so far. GH3 har mycket bättre låtval. Skärper de sig inte med låtvalet så blir det GH3 för min del.

Jaså? Du är nog för ung för att uppskatta riktig rock.

Medlem
Skrivet av Mykee:

Seriööst? :O!!
Radiohead, Queens of the stone age, yeah Yeah Yeahs, Pixies, Nirvana, Deep Purple, Black Sabbath, The Who och Nine Inch jävla Nails?! Underbart! synd att man inte kommer ha lust att köpa alla instrument och grejer bara, släpp ett Guitar Hero med samma låtar så blir jag glader. ^^

wtf.. i know this guy! och.. håller helt med, stört många bra låtar verkar de va i RB

Inaktiv

oooojojoj så grymt! det här låtlistan utklassar ju alla andra GH-titlar. och PLUS att det finns trummor till! vad värre är så kommer jag måste köpa mig ett PS3 och rockband plus trummor när det här kommer. vill inte ens tänka hur mycket det kommer kosta :S

Medlem

Själv känner jag igen kanske... Två låtar!
Bra lineup

Inaktiv
Medlem

Enda låtarna jag inte kände igen var från 2000

Medlem

det här blir kanon bra!


signatur

-Talyren

Medlem

Mycket trevliga låtar Jag tänker nog inte köpa spelet då det inte riktigt är vad jag vill lägga pengar på men måste erkänna att listan inspirerade mitt musikval för idag!

Medlem
Skrivet av bleak:

gubbrock ftw

'

Paah, är du dum på riktigt?

Medlem
Skrivet av Jinx:

precis...det är ju gitarren som är roligast?!

Hah, naej, men orka pressa in ett trumset i rummet, har knappt plats med prylarna som det är nu. ;P

1
Skriv svar