Battlefield: Bad Company filmat

Medlem

Storyn rippad från Three Kings?

Medlem

Filmen var väldigt bra på att promota spelet iaf
Good work

Medlem
Skrivet av Jackyboy:
Skrivet av ElyziuM:

Allt efter första BF1942 expansionen har varigt dåligt.

Mjo, kanske en smaksak? Jag gillar BF2 starkt, även med en del uppenbara brister. Men jag är säker på att fler håller med mig!?

Jag gillar (gillade iaf förut...) bf2, och jag gillar 2142 med, tar ett tag att komma in men nu vill jag inte spela något annat fps för tillfället.

edit: och det var en kul film, känns lite snoken (känns lite som Frost ) över den, får se hur spelet är i SP, det är ju iaf kul i MP. (BF2/2142 då)

Inaktiv
Skrivet av URK:

detta ser bra ut men är det bra? som allt annat ea tar fram är en väl polerad yta. det är det som är under ytan som räknas EA.

Det är väl DICE som utvecklar. EA är utgivare.

Medlem
Skrivet av dropbass:
Skrivet av URK:

detta ser bra ut men är det bra? som allt annat ea tar fram är en väl polerad yta. det är det som är under ytan som räknas EA.

Det är väl DICE som utvecklar. EA är utgivare.

'

Jo men det är väl EA som äger DICE nu förtiden?

Medlem

Ja?

EA bestämmer nog inte på polygon- eller enskild-rad-kod-nivå vad som ska vara med i spelet eller inte.

Skrivet av Jackyboy:
Skrivet av ElyziuM:

Allt efter första BF1942 expansionen har varigt dåligt.

Mjo, kanske en smaksak? Jag gillar BF2 starkt, även med en del uppenbara brister. Men jag är säker på att fler håller med mig!?

Mjo, smaksak...

Tycker om BF-serien, för mig är det bara småsaker som irriterar mig (lite ostabil nätverkskod, dolphin-diving, i 2142 vapenkänslan och de lite knasiga uppgraderingarna)

KoP
Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Verkar tyvärr bli ännu ett misslyckande från Dice

Jomenvisst.. dom har ju misslyckats jättejättejättejättejättejättemycket med alla sina tidigare produkter.. optimist varé här..

Ser ut som BBC kan bli rätt så kul ändå..

Medlem

ser mycket trevligt ut men DICE har inte haft någe bra gameplay alls i sina spel. det är mitt tycke.

Medlem

Enligt mig: Lag i special effekterna, störande skakningar i skärmen som vissar om oförklarliga kanter, konstig gravitet där man kan svänga bilar i luften, + lite tuffa roliga kommentarer av krigarna.

Tja, jag vet inte riktigt hur det blir med det här, men just nu känner jag nog mer sug ifrån Battlefield 2 till gode gamla PC'n

Medlem

känns som en modern version av filmen kellys hjältar


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

och varför kommer inte detta på PC ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv
Skrivet av Tomzi:

och varför kommer inte detta på PC ?

luugn, vi väntar in BF3 ist

Medlem

Ser riktigt härligt ut!

Medlem

Liknar BF2 väldigt mycket med fler explosioner och byggnader som går sönder, men mycket av det finns redan i den grymma modden, Project Reality för BF2 (Ok då, bara ett par byggnader, men ändå ). Men konsolnissarna ska ju ha sitt också.

Kan de meddela att de arbetar med BF3 snart och för en gångs skulle öka maxantalet spelare i MP (100+ please)

Medlem

Ser grymt ut :), får hoppas att det kommer till PC

Medlem
Skrivet av Silentzio:

äsch, jag tror det blir grymt!

ingen som vet när det förväntas dyka upp i hyllorna? snackar vi 2009 eller något sådant dumt?

Hmm.. såg du inte filmen eller vad?
2008 säger dom ju.

Medlem

kommer bli skit bra!!!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Det ser fruktansvärt kul ut! och snyggt...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av Toxic78:
Skrivet av Silentzio:

äsch, jag tror det blir grymt!

ingen som vet när det förväntas dyka upp i hyllorna? snackar vi 2009 eller något sådant dumt?

Hmm.. såg du inte filmen eller vad?
2008 säger dom ju.

jao, men jag kolla på jobbet streamat dåligt så jag såg inte så noga förrän nu när jag kom hem.

Redaktör

Annars står releasedatum (och ungefär all annan känd information) på #Battlefield: Bad Company i vår excellenta speldatabas. Vi länkar alltid spelen dit i nyheterna, bara att klicka på spelnamnet så kommer ni rätt.


signatur
Medlem
Skrivet av Hubbe:

Storyn rippad från Three Kings?

Som i sin tur är rippad från kellys hjältar. Som jag tror de fått mest inspiration eftersom den filmen var gjord med glimten i ögat och var små rolig.

Och i Three kings... ja där tvinga de folk att dricka råolja.

Medlem

Den scenen var inte kul den nej drunken_monkey_boxer... Nästan så att man borde hyra Three Kings för att lugna törsten efter Battlefield Bad Company lite.

Förresten, någon annan som märkt att de ändrat Sarge och Haggarts utseende rätt så rejält? Ser inte lika "oseriöst" ut längre.

Medlem

Ser riktigt trevligt ut!!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Förresten, någon annan som märkt att de ändrat Sarge och Haggarts utseende rätt så rejält? Ser inte lika "oseriöst" ut längre.

Japp. Nu ser de riktigt generella och tråkiga ut. Men det är väl så det ska vara? Destå mer info som publiceras om ett spel under dess utveckling, destå sämre ser det ju vanligtvis ut. Speciellt när det börjar handla om riktig in-engine grafik i filmerna. Inte "riktig" in-engine grafik, som i första trailern.

Varför kunde de inte släppa det till PC också :(:down:


signatur
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Hubbe:

Storyn rippad från Three Kings?

Som i sin tur är rippad från kellys hjältar.

Som i sin tur är rippad från en bok av Sven Hassel...

Hur länge tänker ni hålla på?

Medlem

Tills vi hittat ursprunget eftersom det är intressant, tycker jag iallafall hehe

Medlem

skönt me lite spel där dte finns humor... och bomber =D


signatur

-Talyren

kellys hjältar som spel?

Inaktiv
Skrivet av Xsear:

gravitet

Jag tror ordet du letar efter är gravitation

____________________

Hoppas BF3 kommer till Linux också :\

123
Skriv svar