Robot
Vampire Rain

Ta en dos Splinter Cell, blanda det med vampyrer och vips har du ett bra spel. Det är åtminstone vad Artoon tycks ha trott då de utvecklade Vampire Rain, men slutresultatet smakar inte alls lika gott som receptet kan få dig att tro.


Medlem
Testat - Vampire Rain

En mycket bra skriven recension, ett mycket dåligt skunk-spel?!

Medlem

Jag tycker det ser roligt ut när fienden får damp och springer rakt emot spelaren i värsta snabbspolnings-stil. ^^

Inaktiv

Bra recension. Detta spelet är verkligen skitdåligt. Man kan knappt döda en enda vampyr. Om man klättrar upp på en hög byggnad så hoppar de 30 m och dödar en på 2 slag.

Medlem

Tycker mig se ett spel som "lånat" friskt av andra success-stories

Medlem

Lite komiskt att bossarna är lättare än en normal fiende.

Skägg.
10 Chambers

Jag reagerade mest på puffarna, är inte huvudkaraktären snuskigt lik [[Solid Snake]]?


signatur
Inaktiv

Jag spelade demot i ungefär fem minuter, sen frigjorde jag utrymmet som det tog upp på boxens hårddisk snabbare än snabbast. Maken till värre spelmekanik får man leta efter..


signatur

Terapi? Nä, Quake.

Medlem

jag testade också demot i 4minuter.. sedan bort fort innan det beusudlade min xbox.

jag skulle ALDRIG lägga pengar på detta spelet.

Medlem

Ett riktigt sunkigt spel, förstår ej vad de tänkte på när de gjorde det... storyn är så cheesy att man vill börja gråta hehe

Medlem
Skrivet av spiken:

Jag reagerade mest på puffarna, är inte huvudkaraktären snuskigt lik [[Solid Snake]]?

PRECIS vad jag tänkte! Tjuvar är dom!

Medlem

Det jag inte förstår är hur det ens kan få 1.5 i betyg, max 1 om något, sämsta skräpet på väldigt länge.

Medlem

hahaha , tänkte testa demot förut, men sen såg jag resentionen på gametrailers, fy fan vilket skitspel

Ser ju GRYMT bra ut....ehm jo visst


signatur
Bt
Medlem

Hade varit bättre om man varit vampyr och dödat patetiska vampire-hunters.

Skitspel.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

riktigt skit spel!!!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Bara att instämma, riktigt dåligt.


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Jag tycker faktiskt att det är ett helt okej spel, visst, känns lite outdated men det har en ganska skön atmosfär ändå.

Medlem
Skrivet av Garenth:

Jag tycker faktiskt att det är ett helt okej spel, visst, känns lite outdated men det har en ganska skön atmosfär ändå.

Hihi, nån skall alltid spela Allan!

Medlem

Bra recension. :). Spelet är bara pung.. Grafiken, känslan allt är verkligen sunk. :/. Spelade iof bara demot, knappt hela tiden bara för att det var så grymt skammligt.. Bah!

Medlem

Hi, hi! Fint slutomdöme där: "Inte helt genomruttet!"

Medlem

Kan ju inte påstå att jag blev förvånad. Det fanns många varningstecken redan innan demot släpptes.

Dessutom så vet ju alla att det inte är så svårt att ta kål på vampyrer. De tål ju inte vitlök, heligt vatten eller krusifix - saker som är helt ofarliga för vanliga människor (möjligtvis undantaget vitlöksallergiker och ateister).

Medlem

Gillade iden skarpt och såg fram emot spelet då jag fick höra talas om det. Men det blev ju fuckfail >_>


signatur

Videomupp

KoP
Medlem

Usch.. ni borde inte ens tagit er tid att testa detta spel.

Inaktiv

Det hade iallafall varit lite bättre om de lagt in lite schysst musik. Men inte ens det finns. Vilket gör spelet ännu sämre. tycker verkligen synd om de som pröjjat 600 spänn för det.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=73002&traff=1

1
Skriv svar