Tanka hem Far Cry från FZ

Medlem

Jag får inte igång något spel! Jag måste bo i USA! Jag har ju ändrat mitt konto, men det går ändå inte!

Hjälp!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Någon annan som får en krash på andra banan?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

buhu jag kommer inte förbi " this game is free courtesy blah ads blah"-skärmen..
Har jag installerat det fel? ska man sätta ihop rar-filerna på något sätt?

Medlem
Skrivet av CampKing:

"You must live in U.S to play this game" wtf????

Kanske ett knep av Amerikanska immigrationsverket för att locka datorspelande ungdomar till möjligheternas land?

Medlem

Mest troligtivs att de bara har betalande företag i USA för tillfället som betalar för reklamen som visas i spelet. Och varför ska de betala för folk som bor utanför landet?

I alla fall hur ser 'reklamen' ut i spelet? Vill gärna veta innan jag bestämmer mig att tanka ner det eller ej.

Medlem

Buggigt, ej fullversion (inge online som JAG vart ledd att tro), ameribläisk reklam, ja betackar mej.

Höll på å gå på det. Tur ja läste kommentarerna innan.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

jaha, "u must live in teh U.S to play" har testat skapa ett konto där jag anger att jag bor i US och heter alex smith.. Men inte fan funkar det. Det ingår ju endå inte multiplayer, bara SP... Då kan man ju lika gärna ladda ner den vanliga fullversionen spelet ffs blir samma sak ju, bara att man slipper reklamen HÖH! 8)


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

I alla fall hur ser 'reklamen' ut i spelet? Vill gärna veta innan jag bestämmer mig att tanka ner det eller ej.

Några sekunder MCDonalds i menyn och vid laddning, mer har jag ej sett ännu.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

FÖr i h#%'e! Kan nån förklara hur man går till väga med zipfilerna... Jag fattar att man ska packa upp rar filerna så de blir zipfiler, men sen?

Tack på förhand

Medlem
Skrivet av Gabor:
Skrivet av Svartsmurfen:

Nej det tycker jag inte.
Har haft stora problem med det under vista (tror att det är fixat numera, dock). Dessutom så känns det inte särskilt existensberättigat eftersom de flesta (typ alla) redan har zip inbyggt i systemet.

Jag vet inte vad du snackar om... RAR är ett överlägset filformat jämfört med ZIP. Snabbare och bättre kompression, samt riktigt stöd för uppdelning av filer.

Jag har kört Vista Ultimate 64-bit sen det släpptes, och har aldrig stött på några problem med WinRAR, eller RAR-filer generellt.

Det är bra av FZ och inte välja vad som är "det vanligaste", utan vågar sig på att använda "det bättre" alternativt.

Nu väntar jag bara på riktigt stöd för torrents i filarkivet...

Skrev ett ganska långt svar men summerar istället:
Vad jag snackade om borde framgå rätt så tydligt. Det enda jag egentligen har att tillägga är att även jag körde på 64-bitars.

Skillnaden i komprimering samt tid filformaten emellan är enligt min mening negligerbara och dessutom motsägelsefulla.

Kan dock hålla med om att filsplittningen i rar är en fördel, fast av kommentarer att döma (inte bara här) så verkar det vara få som kan använda den.

Det där med att använda "det bättre" alternativet ser jag dock mest som dravel.

De enda egentliga skillnaderna värda att beakta som jag ser det är:
Rar: Kan splitta filer (som man kanske kan få ihop igen)
Zip: De facto standarden på win, linux, unix, mac, amiga med många fler plattformar, detta är i sig en rätt så stor fördel.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

"Thank you for downloading one of the promotional PC titles made available for ad-supported freeplay over the Labor Day weekend. The promotion is now closed and it is no longer possible to play the games for free.

If you are interested in further information on these titles, please visit our official website at www.ubi.com"

Det går inte att instalera längre över huvud taget.

00a
Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av Silentzio:

varför får jag itne mer än 2,3MB/s? någon annan som kommer över den hastigheten?

Haha vafan sitt ner och var glad. Det snabbaste jag kommer upp i på FZ är runt 830kb/s, och då tycker jag att det går fort

Jag kommer också bara upp i 2,3MB/s

Inaktiv

hur f-n får jag detta spel att fungera .. kräver att jag ska vara amerikan?

Inaktiv

Thank you for downloading one of the promotional PC titles made available for ad-supported freeplay over the Labor Day weekend. The promotion is now closed and it is no longer possible to play the games for free.

If you are interested in further information on these titles, please visit our official website at www.ubi.com

Kul!:down:

Inaktiv
Skrivet av Joel1992:
Skrivet av FAMILJEGUFF:
Skrivet av Silentzio:

varför får jag itne mer än 2,3MB/s? någon annan som kommer över den hastigheten?

Haha vafan sitt ner och var glad. Det snabbaste jag kommer upp i på FZ är runt 830kb/s, och då tycker jag att det går fort

Jag kommer också bara upp i 2,3MB/s

jag kommer knappt upp till 640kb/s

12
Skriv svar