They filmat och fotat

Robot
Medlem
They filmat och fotat

Åh gud vilken sjukt irriterande röst!
Spelet verkar inte direkt va nåt att hänga i julgranen heller

Inaktiv

Fin grafik iaf... Men jag får ingen känsla utav trailern iaf

Inaktiv

haha, började garva när jag såg den här trailern på gametrailers idag. .. Så jäkla pretantiös å fjantig trailer = p

Inaktiv

Ser ut som ett lågbudgetprojekt eller en mod som görs i någons källare.

Inaktiv

jag fick upp final fantasy tankar en aning där.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av Bazil:

Ser ut som ett lågbudgetprojekt eller en mod som görs i någons källare.

att du inte tar och testar göra ett spel själv får vi se om du kan bättre?

är ju en stund till 2009, kanske lite tidigt att börja med hype redan nu.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Flakmonkey

berättarrösten förstör som sagt allt, men bortser man från den så tycker jag inte det ser så mycket sämre ut än andra FPS som är på gång.

Skrivet av Jower:

Åh gud vilken sjukt irriterande röst!
Spelet verkar inte direkt va nåt att hänga i julgranen heller

Jag tänkte precis skriva exakt det du just skrev..

Medlem

Ser väll inte så roligt ut faktiskt

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

att du inte tar och testar göra ett spel själv får vi se om du kan bättre?

Så, därför att jag personligen inte kan skapa bättre spel så förlorar jag min rätt att ge mitt intryck av någon annans arbete. Man undrar hur spelrecencenter klarar av det.;)

Medlem
Skrivet av Tr0ll:

jag fick upp final fantasy tankar en aning där.

Jag fick exakt samma vibbar.
Designen var nog mer än bara lite inspirerad av "the invaders" från Final Fantasy-filmen, ja. De hade ju till och med använt samma orangea färg och shaders på dem.

Medlem

De där är vad vi kallar en dålig trailer.


signatur

Working as intended.

Medlem

Jag gillade faktiskt rösten... dock verkar inte spelet så mkt att hurra för... men jag orkar inte engagera mig i fps-spel som Bioshock, så jag är nog inte rätt kritiker

Medlem

Det luktar Final Fantasy: Spirits Within.

För övrigt ser det ganska "mediocre" ut.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Man hör nån polsk/tysk brytning på rösten.. ^^

Medlem

Jag tycker att det ser bra ut fast... 2009?!

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Tr0ll:

jag fick upp final fantasy tankar en aning där.

Jag fick exakt samma vibbar.
Designen var nog mer än bara lite inspirerad av "the invaders" från Final Fantasy-filmen, ja. De hade ju till och med använt samma orangea färg och shaders på dem.

verkar inte som att jag var den enda som tänkte såhär....

undrar om d blir stämda nu... skulle inte förvåna mig.

Medlem
Skrivet av Bakerman:

Man hör nån polsk/tysk brytning på rösten.. ^^

Polsk troligtvis eftersom utvecklaren är polsk

Snark... ser riktigt trist ut.

Medlem
Skrivet av Bazil:
Skrivet av nudelsdesign:

att du inte tar och testar göra ett spel själv får vi se om du kan bättre?

Så, därför att jag personligen inte kan skapa bättre spel så förlorar jag min rätt att ge mitt intryck av någon annans arbete. Man undrar hur spelrecencenter klarar av det.;)

Oftast så brukar de vänta till en färdig produkt, vet du vad de gör sedan??? Dom spelar det, kan du tänka dig. SEN ger dom sin åsikt. Du skulle nog inte satsa på det yrket om du skall recensera efter screenshots, eller 1 min lång cgi / game trailer av en produkt som är klar om 2 år...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av nudelsdesign:

Oftast så brukar de vänta till en färdig produkt, vet du vad de gör sedan??? Dom spelar det, kan du tänka dig. SEN ger dom sin åsikt. Du skulle nog inte satsa på det yrket om du skall recensera efter screenshots, eller 1 min lång cgi / game trailer av en produkt som är klar om 2 år...

Du hade haft en bra poäng om det inte vore för faktumet att jag skrev min åsikt om trailern, inte om spelet. Jag känner mig fullt kvalificerad att ge min åsikt på hur en trailer får spelet att se ut när jag endast sett trailern.

Man skulle kunna tro att din mamma är designern av det här spelet så som du verkar bli upprörd herr nudel.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Bazil:
Skrivet av nudelsdesign:

att du inte tar och testar göra ett spel själv får vi se om du kan bättre?

Så, därför att jag personligen inte kan skapa bättre spel så förlorar jag min rätt att ge mitt intryck av någon annans arbete. Man undrar hur spelrecencenter klarar av det.;)

Oftast så brukar de vänta till en färdig produkt, vet du vad de gör sedan??? Dom spelar det, kan du tänka dig. SEN ger dom sin åsikt. Du skulle nog inte satsa på det yrket om du skall recensera efter screenshots, eller 1 min lång cgi / game trailer av en produkt som är klar om 2 år...

Jag förklarar dig segrare! \o/

Inaktiv
Skrivet av papper:

Jag förklarar dig segrare! \o/

Fel av dej, ägg! Givetvis tog Bazil hem denna rond iom det mkt logiska inlägget över ditt.. plus att han skrev faktiskt 'Ser ut som'. Varken 'är' lr 'kommer bli' eller ngt dylikt definitivt uttalande finns att finna.

OnT; Ser för jävligt ut! Hoppas dom putsar upp skiten till release.

Medlem
Skrivet av Bazil:
Skrivet av nudelsdesign:

Oftast så brukar de vänta till en färdig produkt, vet du vad de gör sedan??? Dom spelar det, kan du tänka dig. SEN ger dom sin åsikt. Du skulle nog inte satsa på det yrket om du skall recensera efter screenshots, eller 1 min lång cgi / game trailer av en produkt som är klar om 2 år...

Du hade haft en bra poäng om det inte vore för faktumet att jag skrev min åsikt om trailern, inte om spelet. Jag känner mig fullt kvalificerad att ge min åsikt på hur en trailer får spelet att se ut när jag endast sett trailern.

Man skulle kunna tro att din mamma är designern av det här spelet så som du verkar bli upprörd herr nudel.

Nää då hade det sett värre ut kan jag lova. Me det var dusomsyftade på spelresensenter. Inte jag


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av pinnfan:
Skrivet av papper:

Jag förklarar dig segrare! \o/

Fel av dej, ägg! Givetvis tog Bazil hem denna rond iom det mkt logiska inlägget över ditt.. plus att han skrev faktiskt 'Ser ut som'. Varken 'är' lr 'kommer bli' eller ngt dylikt definitivt uttalande finns att finna.

OnT; Ser för jävligt ut! Hoppas dom putsar upp skiten till release.

Det kallarjag enbättre kommentar.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Titta på den utan ljud så blir allt mycket bättre
Men jag tycker att det verkar vara ett ganska trevligt lir, bortsett från rösten, men den slipper vi förhoppningvis ingame

Medlem
Skrivet av Xtars:
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av Tr0ll:

jag fick upp final fantasy tankar en aning där.

Jag fick exakt samma vibbar.
Designen var nog mer än bara lite inspirerad av "the invaders" från Final Fantasy-filmen, ja. De hade ju till och med använt samma orangea färg och shaders på dem.

verkar inte som att jag var den enda som tänkte såhär....

undrar om d blir stämda nu... skulle inte förvåna mig.

Tror inte det. Det är ganska svårt att hävda copyrightskydd på grafisk design av den här sorten om det inte är fråga om ren kopiering - och spelutvecklarna såg ju ut att ha kombinerat genomskinliga "spöken" med synliga cyborgaliens eller vad man skall kalla dem.

1
Skriv svar