Robot
Medlem
Spore plåtat

just release it already ^_^

edit; justja, höll på att glömma
OMGOMGOMGOMG INGE ANTIALIASING OMGOMG

Medlem

Delicious!

Äntligen börjar det bli färdigt

Medlem

Längtar verkligen tills man får börja exprimentera med evolutionen

Medlem

Enbart jag som tyckte den gamla grafiska stilen höll bättre än denna? Av det vi sett hittills då, dvs.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Vad har hänt med den bra grafiken??

Medlem
Skrivet av Billen:

Enbart jag som tyckte den gamla grafiska stilen höll bättre än denna? Av det vi sett hittills då, dvs.

Håller med... Tycker själv att det såg mycket bättre ut förr...

Medlem

Mindre bilder och ge mig mer spel tack

Spore är ett givet köp! Liksom Little Big Planet när det kommer!

Medlem
Skrivet av Lurid:
Skrivet av Billen:

Enbart jag som tyckte den gamla grafiska stilen höll bättre än denna? Av det vi sett hittills då, dvs.

Håller med... Tycker själv att det såg mycket bättre ut förr...

Håller med till fulla. På dom här bilderna känns den så... Viva Pinata.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Håller inte måttet, ser faktiskt ganska illa ut :S


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Det finns en helt sanslös demo gjord av Robin Williams och Spore på Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=V5TXEUiR1Xk

Medlem

Ja, vad har jag sagt varenda gång? Det blir fulare och fulare närmare release... Men det kvittar, infocom- och lucasartsspelen är inte bland de bästa i världen för sin grafik.. Inte SimCity 1 till Amigan eller Zak McCracken till C64 heller... Blir säkert hur kickass som helst, bara EA kan ge FAAN i vad herr Wright pular med.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Tycker det såg så blekt och trist ut i den gamla grafik stilen, den nyare ger mer och mer utrymme till kreativiteten. Vill man ha en blek trist färg på sina varelser och byggnader kan jag slå vad om att det går att välja. Dessutom tror jag det enda som har förändrats är cell stadiet, och den va BETYDLIGT tråkigare förut, nu har den mer personlighet.

gryzor: infocom- och lucasarts? THIS, IS, MAXIS!


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

tycker designen alltid varit lite tråkig. och nu ser ingenting speciellt unikt ut, det enda som skiljer dem åt är antalet kropsdelar och färgerna. skulle vilja ha lite mer. kanske undervattenvarelser eller flygande varelser som bor i hus i träden, eller varför inte lite mer "allvarliga" varelser, som ser lite mer "verkliga" ut?

1
Skriv svar