Flygsimulator i Google Earth

Robot
Inaktiv
Flygsimulator i Google Earth

Haha, underbart. Google har så roliga idéer ibland.

Medlem

som gjort för bin laden och company

Inaktiv

hur får man fram det?

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

hur får man fram det?

Står ju i nyheten.

Citat:

För en flygtur trycker du på Ctrl, Alt och A, efter det finns funktionen i verktygsmenyn. Gaspedalen (eller vad det heter på flygspråk) trycks ner med Page Up och använder piltangenterna för att sköta rodren.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

tack, missa det -.-

WeX
Medlem

grymt! nu vill vi ha ett bilspel med hjälp av street-view. det är coolt som tusan!


signatur

Boom headshoot!

Inaktiv

småtråkigt är att man kan inte se vart man är och vart man ska...
skulle vara kul att det va med namn på platserna man flög över...

dåligt att det inte är med..
och jag skulle vilja starta var jag vill..........


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Ett spel till en kostnad av exakt 0 SEK berättigar dig till precis 0 stycken klagomål på produkten. Köp en riktig flygsimulator din uppviglare!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

jag antar att de kommer att putsa vidare på det, så vänta bara så blir det nog lättare att hitta

jag lyfte från Trondheim och flög mot öster... kollade till slut var jag var när jag nådde Östersjön- tydligen Härnösand.

ett tips till alla som inte har joystick- flyg med musen! jag vet att de flesta spel där man kan flyga inte går jättebra med musen, men här går det oerhört smidigt. använder man piltangernterna så är det jättesvårt att hålla balansen på planet.

Medlem

Man kan visst kolla igenom rymden också... typ. http://earth.google.com/sky/skyedu.html

Medlem

Man kan ju visst starta var man vill ?
Bara ta dig dit du vill med Google earth sen tryck på ctrl+A så startar du precis där. Se till att du har lite höjd på din view bara - annars startar du väldigt lågt i riktning neråt

Antikvitet

Jag kraschade precis rätt in i förlagskontoret med en F16. Betyder det att jag inte behöver gå till jobbet i dag?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John:

Jag kraschade precis rätt in i förlagskontoret med en F16. Betyder det att jag inte behöver gå till jobbet i dag?

Det är måndag, om jag måste åka till kontoret så måste du!


signatur
Medlem
Skrivet av mirremorra:

som gjort för bin laden och company

Japp, snart kommer det ännu fler attacker planerade från grottorna med bredbandsuppkoppling..

1
Skriv svar