Demo av Fifa 08 släppt

Robot
Medlem
Demo av Fifa 08 släppt

Var ändrar man upplösningen? Nån som hittat menyn?

Inaktiv

Blev inte alls imponerad.

ptr
Medlem
Skrivet av mikey:

Var ändrar man upplösningen? Nån som hittat menyn?

hittar inte någonstans heller? bra demo när det ser ut att vara från 97 :/

Medlem

Upplösning

Skriv dit RESOLUTION=1280x1024x32 i slutet på sökvägen på genvägen..konstig mening men ändå

T.ex för mig:

"C:\Program Files\EA Sports\FIFA 08 Demo\FIFA08 Demo.exe" RESOLUTION=1280x1024x32

Förövrigt tycker jag personligen att Fifa 07 var bättre.

Men det här går inte alls att jämföra mot Fifa på 360'n. Fifa 08 på den blir nog en riktig höjdare

Medlem

tack för fixen av upplösningen men texturerna var ändå typ i klass med arcadtennisspel , känns som demot är kiss och bajs på ansiktet från EA till PC ägare

Medlem

inte största nyheten att konsollmarknaden har tagit över
"bra eller anus?"

svar: eller

Medlem

Hahaha, det var typ det värsta FIFA jag har spelat på länge. PES äger allt både på PC och konsoler.

Medlem

seriöst trist att det verkar som att pc versionen baseras på ps2 igen? aja, hoppas 360 versionen är snyggare

Inaktiv

För att spela spelet med annan upplösning använd följande rad i genvägen till exe-filen. Ändra till där du har filen.

"C:\Program\EA Sports\FIFA 08 Demo\FIFA08 Demo.exe" RESOLUTION=1680x1050x32

Vidare så kan du slå på allt lullull, för nvidia, i deras kontrollpanel. Då blir iaf enligt mig spelet trevligt fint att titta på. Skuggorna är luriga och fula, men annars så.

Vad det gäller i konkurens med PES så kan de nog vara värre. Ska bli intressant att testa det kommande liret.


signatur

The world is not enough - the PC is!

Medlem

hoppas 360 demot kommer snart. iof är ju spelet snart ute med, så kan vänta:)

Medlem

hmmm ....sen när har EA släppt en demo på fifa serien som fungerade bra .... ??? någon ??
Har testat demot ...det första jag gjorde det var att fixa så att jag fick 1680x 1050 upplösning ...och vad jag kunde se så var demot helt OK för att just vara ett demo från EA .... sen så kan man läsa i texten som kommer efter första halvlek att det blir en hel del ändringar...tex man kan finjustera taktiken ,laguppställningen och det är just det jag saknat i fifa07, och om man ska nämna grafiken så ser det fint ut om man fixar allt på max i nvidias kontrolpanel ......och som sagt det är ju demo .... och sen hoppas jag verkligen att fifa 08 kommer ha stöd för widescreen ...... detta är ett givet köp för min del

Inaktiv

Hur fintar man? Och hur väljer man att styra målisen?

Inaktiv

verkar ju inte ha blivit särskilt mycket bättre sen förra året.

1
Skriv svar