Shrek the Third

Robot
Shrek the Third

Vårt favoritträsktroll Shrek är tillbaka på bioduken med den andra uppföljaren till den animerade succékomedin från 2001. Vi behöver naturligtvis inte vänta längre på tv-spelet. Det är redan här och den här gången är det prins Charmig som är din fiende.


Medlem
Shrek the Third i testbänken

Orkar inte läsa recensionen men genom att titta på screenshots(är det en ps1 version på bilderna?) och ha i minne att det är ett spel med ett fult fet-troll kan jag konstatera att det här spelet är skit... imo


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Kan inte annat än att hålla med, det borde vara förbjudet att skapa spel idag som ser ut som 2002 års modell.

Medlem

nej.. >.< nej, där blev det fail,

ett spel med last gen grafik på ett 360 är 100% fail
det räckte med att se screenshoten för att jag skulle få avsmak


signatur

// FeeAC

Inaktiv

det är faktiskt ett barn spel.
och små ungar har inte blivit skadade grafik fjollor än.
+ at spel baserade på tecknade filmer ytterst sällan blir bra och att dom är riktade mot barn.

vuxna med biochock krav får hålla sig till såna spel.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

det är faktiskt ett barn spel.
och små ungar har inte blivit skadade grafik fjollor än.
+ at spel baserade på tecknade filmer ytterst sällan blir bra och att dom är riktade mot barn.

vuxna med biochock krav får hålla sig till såna spel.

*word*

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

det är faktiskt ett barn spel.
och små ungar har inte blivit skadade grafik fjollor än.
+ at spel baserade på tecknade filmer ytterst sällan blir bra och att dom är riktade mot barn.

vuxna med biochock krav får hålla sig till såna spel.

Det spelar väl ingen roll vad spelet är riktat till för målgrupp ?

Tycker ändå inte man ska komma undan med halvdåliga spel bara för att barn inte "bryr" sig om hur det set ut, det kostar ju lika mycket som ett spel en utvecklare har givit flera års utvecklig för ?

Ett typexempel på hur speltillverkare försöker krama ut pengar ur konsumenter

Men det spelar ju ingen roll igentligen, man har ju alltid valet att köpa eller inte köpa
Tycker bara det är tråkigt.

Medlem

Gillar ni det inte så låt bli det?
Min som kommer att gilla det. Han är fem.

Jag funderar på att börja en motreaktion mot 20+-slackers som dissar allt ni inte gillar. Det finns spel för alla sorters människor. Jag kan ju börja dissa bioshock för att det är för skrämmande och blodigt så att min femåriga son inte kan spela det...

Det här gäller samma medlemmar som dissade det där hästspelet FZ skrev om för någon vecka sen.

Olika spel för olika sorters människor. när ska ni lära er?
det här är för barn. Egentligen borde FZ låta några 5-6åringar spela det och se om det är bra.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Det är ett spel som nån kastar ihop på en lunchrast, smetar på lite förra generationens grafik och kastar ut det i butikerna.

Dom vet att vi hardcore-spelnördar inte kommer gilla det men det bryr dom sig inte om, det är shrek och som sagt barn ser figuren och vill ha spelet och spelet kommer sälja nog så att det var en vinnst att göra spelet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar