Warhawk finns nu i Playstation Store

Robot
Medlem
Warhawk finns nu i Playstation Store

Tror nog att det blir den fysiska utgåvan för mig:)

Flakmonkey
Skrivet av kabex:

Tror nog att det blir den fysiska utgåvan för mig:)

Nog inte helt dumt, får visst lite bakom kulisserna-grejjer också...

Spelet är riktigt skoj för övrigt, det verkar förvånansvärt bra balanserat och man måste inte ha ett flygplan för att ha kul... kommer nog liras en hel del framöver

Medlem

Haha vafan är ett blu-ray-headset? Menade ni inte bluetooth eller något nu?

Medlem

Känns inte styrningen av plan med den tiltande kontrollern lika B som det kändes att köra med Microsofts dito på den tiden det begav sig?


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey
Skrivet av [cp:

Billen"]Känns inte styrningen av plan med den tiltande kontrollern lika B som det kändes att köra med Microsofts dito på den tiden det begav sig?

Du kan ju styra med de analoga spakarna

Medlem

ok, men det var inte det jag frågade. bra att man kan stänga av deras gimmick, men kul att veta hur känslan är.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Tycker känslan med Sixaxis är riktigt bra, tar ett tag och bli duglig med kontrollerna men samtidigt har man jäkligt skoj med dem.

Underbart spel förövrigt, riktigt beroendeframkallande!


signatur
Medlem

Ok, hur mycket kan man få uträttat genom att mest flyga? Är tveksam till markstriderna eftersom jag är allergisk mot FPS med spelkontroller. Ja jag suger på det och jag har inga ambitioner att lära mig, lirar mycket hellre FPS på PC isf.

Medlem

måste fråga... tex om jag lägger in mina nummer från mitt kort.. och då händer det mest fruktade att någon hacker tar mina pengar skulle sony betala de pengar som blivit stulna då lr?

Flakmonkey
Skrivet av Frux:

Ok, hur mycket kan man få uträttat genom att mest flyga? Är tveksam till markstriderna eftersom jag är allergisk mot FPS med spelkontroller. Ja jag suger på det och jag har inga ambitioner att lära mig, lirar mycket hellre FPS på PC isf.

Markstriderna är visserligen inte i förstaperson utan i tredje, vilket fungerar alldeles utmärkt och passar verkligen spelet... men flyg är mycket viktigt, så du kan uträtta väldigt mycket som flygare, eller i något markgående fordon.

Medlem

Köpte spelet nu tankar för fulla muggar ! Öppna en Warhawk sticky tråd i Playstation delen av forumet plx!

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

måste fråga... tex om jag lägger in mina nummer från mitt kort.. och då händer det mest fruktade att någon hacker tar mina pengar skulle sony betala de pengar som blivit stulna då lr?

Högst osannolikt att det skulle hända, men om så vore fallet så är jag ganska säker på att Sony ersätter sina kunder, om det är säkerhetsbrister i deras system som orsakat det hela.


signatur
Medlem

tack för svaret gullefjun men har ps3 antivirus system inbyggt? ska gå och ladda ner nu

Inaktiv
Medlem

köper nog i butik under månaden, vill ha headsettet också


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av F3D:

best..game..ever

killen med dom låga kraven!

:b

Medlem

Va, vad är detta? Ett spel till PS3an som verkar vara något att ha? Uj uj, detta får man allt ta och köpa. Virtuell distribuering ftw!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Köpt! och lirat! Kul som fan är det, lätt värt sina 280kr
Go for it!

Inaktiv

Gahh, min tv bestämmer sig för att vara på lagning nu...


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Köpte direkt det kom ut, askul. Synd att jag suger bara =P. Lyckats spela upp mig till Segeant i alla fall. Nöta nöta nöta.


signatur

Sol är bäst på radio.

Medlem

Jag blev faktiskt förvånadsvärt imponerad. Riktigt bra är spelet och det är lätt värt de 280kr det kostar att köpa.

Inaktiv

notera att det är fult OCH kul

Medlem

Hehe mill, ja, är ju inte supersnyggt direkt men vem bryr sig när det är så himla roligt och rôjjigt


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Flakmonkey
Skrivet av MiLeS:

Hehe mill, ja, är ju inte supersnyggt direkt men vem bryr sig när det är så himla roligt och rôjjigt

Nej inte supersnyggt, men fult? Det skulle jag verkligen inte påstå med tanke på den smått enorma drawdistancen, all den action som pågår samtidigt och det faktum att du kan lira fyra stycken i splitscreen online utan framedrops...

men men, det är som sagt riktigt kul ^^

Inaktiv

nej det är inte jättefult, men alla är så himla grafikkåta (speciellt PS3-ägarna, förlåt om jag generaliserar), så det är befriande att läsa att folk tycker det är jättekul trots att det inte är snyggast på planeten!

Medlem

Inte snyggast på planeten?! Nej fy fan då blir det inget. :P8)

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Frux:

Ok, hur mycket kan man få uträttat genom att mest flyga? Är tveksam till markstriderna eftersom jag är allergisk mot FPS med spelkontroller. Ja jag suger på det och jag har inga ambitioner att lära mig, lirar mycket hellre FPS på PC isf.

Markstriderna är visserligen inte i förstaperson utan i tredje, vilket fungerar alldeles utmärkt och passar verkligen spelet... men flyg är mycket viktigt, så du kan uträtta väldigt mycket som flygare, eller i något markgående fordon.

Ok tack, blir nog ett köp då.

Medlem

As kul. Typ BF2 fast sämre grafik och 3:e person vy. Köp

Medlem

måste säga de var väl spenderande pengar hur kul som helst :D:D

1
Skriv svar