Pröva på Lord of the Rings Online i sju dagar

Robot
Inaktiv
Pröva på Lord of the Rings Online i sju dagar

Woooh!
dock måste jag nog vänta till nästa vecka, då kommer nya dumburken.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Duglig nerladdningshastighet iallafall. Tankar i maxfart på 24MBit DSL


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Ah yes, ännu mer skrikandes folk i the pony. Nåväl finns på Laurelin om någon vill bråka lite.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Citat:

Free Trial available in North America, Australia, and New Zealand only.

Medlem

ja skrev ett mail till turbine och fick 3st prov nycklar


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Only players located in North America, Australia and New Zealand are eligible for the Free Trial.

Flakmonkey
Skrivet av sTRAY:

Only players located in North America, Australia and New Zealand are eligible for the Free Trial.

Skrivet av Hymer:

ja skrev ett mail till turbine och fick 3st prov nycklar

Medlem

vadå lågupplöst? low res på texturer och annat eller?

Inaktiv

Mest troligt ja då upplösningen på skärmen inte påverkar storleken på demot.

Medlem
Skrivet av teX:

Mest troligt ja då upplösningen på skärmen inte påverkar storleken på demot.

lol , det trode jag juh, eftersom jag har 14" så trode jag demot skulle vara på 100mb

Medlem

Bättre än wow.

Och mycket trevligare folk som spelar. Alla är hjälpsamma och trevliga. På den servern jag spelar på wow (spelar wow och lotro) är det tomt på folk. Ingen är hjälpsam och alla är tråkiga.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Nja, LotrO blev ingen direkt utmanare till World of Warcraft. Jag drog upp en Champion och en Hunter till lvl 20 eller däromkring, fråga mig inte varför, för allting kändes aningen ofärdigt och klumpigt.
Dessutom var responsen i fight-systemet alldeles för dåligt. Det var knappt man kände vilken skill (jag får prata svengelska så inbitna mmo-nördar förstår! hehe) man fyrade av och ljuden var möjligtvis "swish" eller "kling" i mycket små bokstäver. Till skillnad från distinkta "KLONK" och "CHWOP" i World of Warcraft
Nog för att det har grafiken på sin sida, men är man van vid WoW och trivs i den miljön så känns LotrO aningen färglöst.

Nå, nog förklaringar, det kändes helt enkelt... blasé.

[Edit]: Detta var under slutfasen av betan, så jag sågar inte spelet i långa loppet. Jag minns mycket väl hur WoW var under samma period.

Medlem

7 MB/s, pfft kan ju ha varit 5 MB/s snabbre :/

mest dåligt

Medlem

finfint, då kan jag testa lotro med nya grafikkortet utan att behöva pröjsa och köra igång min gamla subscription

edit: hm, läste inte dedär med lågupplöst först.. wth? :<

Vadå low res? Ska jag testa vill jag ju fläska på och kolla hur datorn sköter sig.
Värdelöst. Tur att jag inte hann ladda ner det.

Medlem

nån som testat och vet hur de ser ut? Det låter ju rätt kefft med "låguplösta versionen"

Medlem

Lågupplösta betyder ju att very high resolution textures inte är med. Fungerar ändå inte om du inte har 512mb Vram eller mer.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

bara du klotte som köper grafikkort med <512MB minne idag ;P

Medlem

LOTRO blev en besvikelse. Stelt och litet.

Medlem

Det går ju att ladda ner en klient med högupplösta texturer också, ungefär 2cm nedanför den stora tydliga "7 day free trial"-knappen?
Sen verkar det inte spela någon roll vart man befinner sig, jag har iaf fått mitt konto registrerat utan problem. Jag tankar iofs fortfarande klienten, men kontoregistreringen har inte krånglat med mig om min geografiska placering.

Medlem

Ett bra spel om du har många vänner att spela med, annars blir det lätt väldigt tråkigt. Det finns ytterst lite att göra solo när du börjar närma dig de högre nivåerna, det gör också levelandet väldigt svårt då nästan alla quests är för grupper.

Medlem

mkt vackert mmo, värt att nästan spela igenom det för enbart miljöerna och artwork.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

LOTRO blev en besvikelse. Stelt och litet.

Eh, va? Ok om du tycker att det är stelt, det får du stå för, men litet? Det finns otroligt mkt att göra, quester i mängder, platser att utforska, crafting att pröva på med mera.

Skrivet av Garenth:

Ett bra spel om du har många vänner att spela med, annars blir det lätt väldigt tråkigt. Det finns ytterst lite att göra solo när du börjar närma dig de högre nivåerna, det gör också levelandet väldigt svårt då nästan alla quests är för grupper.

Jag har inte så många vänner som spelar LotR: Online, men har ändå lyckats få dem gjorda. Gäller bara att ha tålamod när det tryter på spelare inom samma zon. Vänta, var online på olika tider och se till att få folk i närheten veta (utan att spamma...) vad du vill göra, så kommer folk.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

hoppas mer på att Diablo3 blir nåt bra.

Skrivet av Yvian:

Det går ju att ladda ner en klient med högupplösta texturer också, ungefär 2cm nedanför den stora tydliga "7 day free trial"-knappen?

Den länken fanns inte igår.

1
Skriv svar