Halo 3 går guld

Robot
Medlem
Halo 3 går guld

me wanty now!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Fy fan va guld, rent ut sagt!

Blir lagom till när jag spelat skiten ur Bioshock.

Medlem
Skrivet av Dogge:

Fy fan va guld, rent ut sagt!

Medlem

signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

oh ser underbart ut, längtar

Medlem

Låter bra!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Wooh! har dåligt med cash, men det får nog nästan bli ett Halo 3 till release, helt skoj juh. ^^

Medlem
Skrivet av Mykee:

Wooh! har dåligt med cash, men det får nog nästan bli ett Halo 3 till release, helt skoj juh. ^^

såklart du måste ha halo3:up:


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ja då är det bara att vänta till nästa Windows verson kommer så man kan lira det på datorn.

Medlem

Halo är ett överskattat skit. Generic FPS-skit.

Medlem
Skrivet av Philip:

Halo är ett överskattat skit. Generic FPS-skit.

Ja, eller hur.

Det är för jävligt att man inte har ett jobb när det släpps så många bra spel till Xboxen

Edit: wow, kollade gameplaye-videorna som postades i tråden... Ser helt fantastiskt ut

Medlem

Men snälla, kan inte bara alla fatta att Halo kombinerar det bästa utav det mesta.

Hmm, nu när det har gått guld, kan man inte få ett ex lite tidigare?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Medlem

Trevligt! Såg lite multiplayer från PAX som var nyss, ser hur skojj ut som helst! Kan inte vänta med att få sätta tänderna i denna lilla godingen!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

penis för fps på konsole

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av Philip:

Halo är ett överskattat skit. Generic FPS-skit.

Ja, eller hur.

Det är för jävligt att man inte har ett jobb när det släpps så många bra spel till Xboxen

Edit: wow, kollade gameplaye-videorna som postades i tråden... Ser helt fantastiskt ut

Eller hjur, vill slå alla som säger "ueeh, Halo 3 ser precis ut som Halo 2!" med en pinne på smalbenet.. mest. ><

Inaktiv
Skrivet av xarl:

penis för fps på konsole

Medlem

Självklart gick boxen sönder nu lagom till hösten, hoppas man får tillbaka den innan alla spel kommer ut


signatur

Working as intended.

Inaktiv

Men kan inte folk bara lära sig att alla inte tycker lika! Hatar det här eviga snacket om gud va bra det här är... o gud vad dåligt det här är. So what! Gillar man det så gillar man det, gillar man det inte så är det så.

Medlem

Håller med ReZnoR2k6 totalt! Så trött på war of the fanboys! Lägg ner istället, märker ni inte hur löjligt det är?? Sjung kumbaya istället, och ge varandra en kram. Och sen kan ni lira lite Halo3 coop istället, och ha skit kul. För det här spelet kommer bli så grymt, speciellt för oss halo fans. Älskar serien, kommer garanterat älska 3:an. Så kom inte någon och säg att spelet är överskattat! Enligt vem?? Enligt er som inte gillar det, men enligt oss som gillar det är det underskattat. Så det är helt bortkastat med tid att bråka om vad som är bra och dåligt. Alla ni som gillar Halo3, adda mig på xbox live. Heter samma sak där som här. Så lirar vi alla ihop!! Grejar någon skoj klan t.om... FZ Halo Klan??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av fladder:

Självklart gick boxen sönder nu lagom till hösten, hoppas man får tillbaka den innan alla spel kommer ut

Min fungerar tyvärr fortfarande, så det betyder att den kommer gå sönder ett par dagar innan release.

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av fladder:

Självklart gick boxen sönder nu lagom till hösten, hoppas man får tillbaka den innan alla spel kommer ut

Min fungerar tyvärr fortfarande, så det betyder att den kommer gå sönder ett par dagar innan release.

Hehe, måste medge att det oroar mig lite också. Min är ändå den andra jag har, och den är nästan från "launch". Så det börjar bli dags nu snart för den att dö, och det lär ju bli under första Halo3 sessionen. Slår vad om det. Men förhoppningsvis så får man en ny då med bättre kylning. Tänker inte köpa en tredje.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

fyfan va gött det ska bli med nästa del!

ReZnoR2k6.. mycke bra sagt, tycker ni inte om halo så behöver ni inte skriva en negativ kommentar om det här, håll det bah för er själva.


signatur

-Talyren

Medlem

Gillar inte Halo. Spelade 1:an på pc men det var ett rätt så tråkigt spel tycker jag.

2:an testa jag lite hos en polare på xbox men tyckte inte om det alls. Tråkiga banor och fiender.

Blir ingen 3:a för mig. Överskattad spelserie.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Asså jag har inte läst alla inlägg men dom jag såg var typ näää förstår inte varför denna spelserie är bra et etc,, WHINE WHINE WHINE Halo 1 t,ex när det kom var bara så jävla grymt single player,, 2an var OK man hadde blivit mer van vad halo hadde att ge , men 3an Det kommer roxxor dina broxxor du som inte tror det blir något grymt lir lr du som säger spelserien är överskattad,, titta då på GTA om du vill klaga på överskattad spelserie, men ja låtsas som att jag inte sa något om GTA för då är jag lika illa som ni som klagar på HALO ^^

PS flame hur mkt ni vill jag läser typ detta forum 1 gång i månaden

Medlem

Blivit en väldig massa wajn på wajn.
Person1: "Jag tycker halo är dåligt!"
Person 2:"Jag tycker DU/den här diskussionen är dålig!"
och nu kommer jag o säger:
"Jag tycker NI/diskussionen om diskussionen är dåliga"

Kul med halo3, förbeställde Legendary edition för många månader och ska nu börja förbereda en hyllplats till lillhjälmen ^^


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Faeces.


signatur

// Peace

Inaktiv
Skrivet av floube:
Skrivet av xarl:

penis för fps på konsole

*word*

Medlem

Ge mig crysis, det kommer köra över halo och allt vad spel heter.

12
Skriv svar