Dice-anställda bättrar på sitt karma

Robot
Dice-anställda bättrar på sitt karma
Avstängd
Dice-anställda bättrar på sitt karma

Hehe, värt. ^^

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

jag bakar 101 bullar !!!

Medlem


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Medlem

Bra gjort


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Där har vi något... en datorbutik som tar betalt med bakelser.

Vilken hit.

Medlem

trist för dem om hon är kass på att baka

Medlem

Från annonsen: "Tonårsmamma med knapp ekonomi som vill underlätta sönernas studier i höst."

Tonårsmamma och har ungar som börjar skolan? Hur gammal var hon när hon blev gravid med sina barn? 12 respektive 13 år?

Medlem

Menas inte "tonårsmamma" nått i stil med "mamma till tonåringar" då kanske?


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

haha


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Menas inte "tonårsmamma" nått i stil med "mamma till tonåringar" då kanske?

Kan vara, men enligt all-mighty-googles "I'm Feeling Lucky" så är Tonårsmamma faktiskt en mamma som är tonåring:
http://www.svd.se/dynamiskt/idag/did_6663058.asp

Bt
Medlem

Bra jobbat DICE


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

alla hurrar för dice men när blizzard gjorde något fint för en cancerdöende unge så var det lika många som klagade på att blizzard bara var ute efter pr...

men dice är ju svenska...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

alla hurrar för dice men när blizzard gjorde något fint för en cancerdöende unge så var det lika många som klagade på att blizzard bara var ute efter pr...

men dice är ju svenska...

nej nej, skillnaden är att Dice hjälper friska barn som har det relativt bra iaf, Blizzard slösar resurser på fel saker och då gnälls det Ge till de rika och ta helst från de fattiga!

JA klart som fan att jag inte är seriös!

Medlem

sånt här är roligt att se
jag vädjade till kommunen när jag var i tonåren om en PC då jag hade(har) datorintresse för de skulle ändå slänga dem men jag fick ingen för det kunde vara känsliga data på dem(nä de visste inte vad en hårddisk var och att man kunde ta bort dem och ersätta)

Medlem

Hah, najs. ^^. helt klart win-win.. nu slipper Dice springa ut på stan och köpa bullar när dom är fika sugna, och kan lägga ner den tiden på spelutveckling, yayh. \o/

Medlem

Hehe... det var nog inte en så bra dator. My guess.

Medlem

Meeh, jag såg ju den annonsen på blocket, vi satt i klassen och garva åt den, men se på fan, skratta bäst som skrattar sist!
Bra jobbat Dice! ^^


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Hmm?! Jag kan också göra något sådant! Jag är i väldigt stort behov i att ha en ny kraftfull dator!

Hmm? Jag får komma på något!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

En hög med goda bullar och väldigt god reklam för företaget mot en dator. Bra affär säger jag, och dice har pengar så jag hoppas det var en ny burk och inte nåt gammalt skräp som de ändå skulle göra sig av med.

Medlem

Hehe, bra gjort! Men ge oss Battlefield: Bad Company till PC så får ni 10 bullar av mig!!!!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Haha, kul grej

Medlem

Älskar att få se på sådana grejer. Att det fortfarande finns de som är godhjärtade, även om det bara vore PR så är det ju bra för mamman och hennes söner. Fan sugen på lite bullar nu med.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Hehe... det var nog inte en så bra dator. My guess.

Borde va en helt "ok" dator iaf då det är en dator Dice äger borde den ju minst klara bf1914(?) på höga inställningar.

Medlem

Vore det inte en bra värld där vi byter tjänster istället för pengar. Jag fixar en dator åt någon och denna fixar min bil....hur skalll detta beskattas?
Hmmm, bäst att vara tyst för annars kommer nya "bytes-skatten".....:P


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem

Bra jobbat DICE (Gamla Digital Illusions eller?)
Jag kan baka drömtårta så det står härliga till...fram för gamla bytelshandeln istället för tröga penninginvesteringar....jaaa


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

12
Skriv svar