Dice-anställda bättrar på sitt karma

Medlem
Skrivet av tomten51:
Skrivet av Mikaelh:

Hehe... det var nog inte en så bra dator. My guess.

Borde va en helt "ok" dator iaf då det är en dator Dice äger borde den ju minst klara bf1914(?) på höga inställningar.

Framgicik väl av Originalartikeln vilken "burk" det blev
Citat"Marie Wiegurd fick sin dator, en tre år gammal Dell-PC, att ge till sina grabbar.
". Inte så illa då lär det varit en 2,5GHz 512 RAM 120 GB HD GeForce4600 128MB om den skall matcha vår "gamla" hem.pc och Dice lär ha bättre burkar än så, spelutvecklare som de är...:P


signatur

"nothing is always worth somthing too...."

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Hehe... det var nog inte en så bra dator. My guess.

tjae... jag tror inte att dice har nått under P4 på sina kontor så. Vi får se om Dice uttalar sig om specsen.


signatur

Steam: wizzler

Medlem
Skrivet av G@stoN:

Bra jobbat DICE (Gamla Digital Illusions eller?)

Digital Illusion Creative Entertainment = DICE

Hörde att bullarna smakade bra av en anställd så de lär varit som de sa, en win-win-situation

Medlem

hehe nice deal imo

Medlem

hehe fin fint


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Skrivet av Mikaelh:

Hehe... det var nog inte en så bra dator. My guess.

Tror dom nämnde någonstans att det var en 3 år gammal Dell dator. Sen tror jag inte att poängen med datorn var att spela tunga datorspel, utan att använda den i skolsyften. Som ordbehandlare, internet och lite sådant

Medlem

Haha, va sött.


signatur
Medlem

Jättebra PR och en rolig grej. Det behövs mer sådant här i samhället. Själv bygger jag ihop gamla burkar som jag fått graits från kontor å så liknande å ger till personer som just behöver en surf/ordbehandlingsdator. Det är rätt roligt för mig å det ger väldigt mycket tillbaka.

Inaktiv

Åh, kanelbullar som är så gott. Eller kan man ha nötkräm i.

Medlem

Man kan ju inte låta bli att le åt DICE för det här


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Coolt.. Fast datorn lär inte vara snabb om dom är villiga att ge bort den mot bullar!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

BeW
Medlem

Det är roligt när sånt här händer:D och som Keasar sa: man kan inte låta bli att le åt DICE för det här:)

12
Skriv svar