Gran Turismo Prolouge fotat

Robot
Inaktiv
Gran Turismo Prolouge fotat

Ser jaevligt snyggt o stylat ut ;D

Medlem

skulle de va gratis lr kostar de en hacka?

Medlem

Längtar efter å testa!

*Mpfhhh* Uh-hu You like that don't ya! *Smack*

Medlem

Rätta mig om jag har fel, men detta mitt herrskap, är precis vad som visar vad en PS3'a klarar av.

WONDERFUL.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Rätta mig om jag har fel, men detta mitt herrskap, är precis vad som visar vad en PS3'a klarar av.

WONDERFUL.

jag tror fortfarande det finns massa kräm och trycka ut.
det är är endå bara bilar som åker runt på en bana..

jag vågar tro att ps3an klarar av massa mer än så, typ massa krig o skit som händer sammtidigt som man varvar hitler i sin lotus elise med sin trådlösa sixaxis kontroller och använder sin psp som backspegel genom bluetooth när man sitter på en strand i grekland..

medans nån stackare står o vifftar på armarna som en kalkon för att fånga strjärnor med en italiensk kloakrensare

Medlem
Skrivet av F3D:

jag tror fortfarande det finns massa kräm och trycka ut.
det är är endå bara bilar som åker runt på en bana..

jag vågar tro att ps3an klarar av massa mer än så, typ massa krig o skit som händer sammtidigt som man varvar hitler i sin lotus elise med sin trådlösa sixaxis kontroller och använder sin psp som backspegel genom bluetooth när man sitter på en strand i grekland..

medans nån stackare står o vifftar på armarna som en kalkon för att fånga strjärnor med en italiensk kloakrensare

:D:heart::up:

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av b0ne:

Rätta mig om jag har fel, men detta mitt herrskap, är precis vad som visar vad en PS3'a klarar av.

WONDERFUL.

jag tror fortfarande det finns massa kräm och trycka ut.
det är är endå bara bilar som åker runt på en bana..

jag vågar tro att ps3an klarar av massa mer än så, typ massa krig o skit som händer sammtidigt som man varvar hitler i sin lotus elise med sin trådlösa sixaxis kontroller och använder sin psp som backspegel genom bluetooth när man sitter på en strand i grekland..

medans nån stackare står o vifftar på armarna som en kalkon för att fånga strjärnor med en italiensk kloakrensare

Aldrig förr har jag fått använding av denna förkortning så väl som vid detta tillfälle,

LMAOROFL, eller nått :D.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skrivet av F3D:

..medans nån stackare står o vifftar på armarna som en kalkon för att fånga strjärnor med en italiensk kloakrensare

:D:D:D:D


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar