Dead Island plåtat

Robot
Medlem
Dead Island plåtat

Ser toppen ut, dock ser vissa texturer lite väl små ut och man ser det upprepande mönstret lätt..

Medlem

Detta är helt klart ett spel jag längtar efter. alla spel med stora banor och jungel miljö är välkommna.

ser även ut som att zombierna inte springer. WOHO om det är så.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

dkd
Medlem

Verkar lovande, men måste de ha sån hög kontrast?

http://www.fz.se/bilder/_img.php?m=0&i=49965
http://www.fz.se/bilder/_img.php?m=0&i=49971

Det ser varken bra eller naturligt ut.


signatur

Ehe.

Inaktiv

att zombies springer är ju bara mer stressupphöjande, så det har jag verkligen ingenting emot.
förstår inte heller VARFÖR dom alltid måste släpa sig fram i vissa sammanhang.
tack dawn of the dead/28 days later.

left 4 dead har ju iofs springande zombies även


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

Nu finns det ju inga zombier i 28 days later...


signatur

/_\_/_\
/_\

Skägg.
10 Chambers
Inaktiv
Skrivet av snyft:

Nu finns det ju inga zombier i 28 days later...

ehm, det är det visst?
samma liknande virus sprids som i dawnofthedead, och i stortsett så beter sig alla zombies likadant där som i resterande filmer.
t.o.m i filmen kallar dom en zombie just "zombie".


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Flakmonkey
Skrivet av spiken:

Crytech?

Nej, Techlands egna motor... bygger vidare på den i #Call of Juarez... ska användas i #Warmonger också iirc.

Medlem

jag tänkte gnälla på kantutjämning här med, men jag ångrade mig... men ni vet iaf vad jag tänker just nu

Medlem

Alla vet ju att zombies är långsamma i verkligheten:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Alla vet ju att zombies är långsamma i verkligheten:)

hehe eller hur.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Tr0ll:
Skrivet av snyft:

Nu finns det ju inga zombier i 28 days later...

ehm, det är det visst?
samma liknande virus sprids som i dawnofthedead, och i stortsett så beter sig alla zombies likadant där som i resterande filmer.
t.o.m i filmen kallar dom en zombie just "zombie".

Ska man vara riktigt noga så är de faktiskt inte zombiesar. I mordern tid så räknas mer eller mindre en zombie som odöda, dvs. ett levande lik. I 28 Dagar Senare är "zombiesarna" inte döda, utan det är vanliga människor som har drabbats av ett virus som gör att det blir våldsamma (namnet på virsuet är just "Rage"). De besitter inga "övernaturliga" krafter som zombiesar i andra fall brukar göra.

Under markandsföringen av filmen ville Boyle (regissören) inte kategorisera filmen som en "zombie-film", utan han tog avstånd från det. Däremot säger både han och Garland (som skrev handlingen) att det är en "post apocalyptic, horror and zombie film" på kommentarerna på DVDn.

Skulle jag själv bli tvungen att sätta en genre på filmen skulle det bli en zombie-film, men ska man vara helt nog så är det som sagt inga riktiga zombiesar de stöter på.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ser väldigt intressant ut, spelet verkar ha mycket atmosfär.

Medlem

tycker detta liret blir mer och mer inrtesankt varge gång man ser det kul som fan med ett surrvival horror game


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Ska man vara riktigt noga så är de faktiskt inte zombiesar. I mordern tid så räknas mer eller mindre en zombie som odöda, dvs. ett levande lik. I 28 Dagar Senare är "zombiesarna" inte döda, utan det är vanliga människor som har drabbats av ett virus som gör att det blir våldsamma (namnet på virsuet är just "Rage"). De besitter inga "övernaturliga" krafter som zombiesar i andra fall brukar göra.

Under markandsföringen av filmen ville Boyle (regissören) inte kategorisera filmen som en "zombie-film", utan han tog avstånd från det. Däremot säger både han Garland (som skrev handlingen) att det är en "post apocalyptic, horror and zombie film" på kommentarerna på DVDn.

Skulle jag själv bli tvungen att sätta en genre på filmen så skulle det ju självklart bli en zombie-film, men ska man vara helt nog så är det som sagt inga riktiga zombiesar de stöter på.

Bra sagt, orkade inte skriva det själv innan, men det är bra att inte alla är lika lata som jag;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar