Inget Unreal Tournament-demo till PS3

Robot
Medlem
Inget Unreal Tournament-demo till PS3
Citat:

Anledningen till att PS3-folket får vänta ända tills lanseringsdagen beror på att företaget valt att fokusera sig helt på att färdigställa produkten med ett bra resultat

Hur fan ska man tolka detta då? Att Epic inte lägger ner tid och kraft på PC/360? Aja, de verkar ju som att de redan från början varit en PS3-titel så de blir nog att man skaffar de till den.

Medlem

Det är bra att dom struntar i en PS3 demo och gör en mer buggfri version istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Citat:

Anledningen till att PS3-folket får vänta ända tills lanseringsdagen beror på att företaget valt att fokusera sig helt på att färdigställa produkten med ett bra resultat

Är det inte samma resonemang ungefär som 3D Realms har kört med för Duke Nukem Forever i 10+ år nu?

Medlem
Skrivet av Mahone:
Citat:

Anledningen till att PS3-folket får vänta ända tills lanseringsdagen beror på att företaget valt att fokusera sig helt på att färdigställa produkten med ett bra resultat

Hur fan ska man tolka detta då? Att Epic inte lägger ner tid och kraft på PC/360? Aja, de verkar ju som att de redan från början varit en PS3-titel så de blir nog att man skaffar de till den.

Eller att PS3 är så svår att programmera till så att de måste lägga mer kraft och tid på den.

Medlem

Jag är iaf nöjd att de släpper demot till PC före release. Fast det är synd för dom som hade tänkt testa det på PS3 innan det släpps på den platformen. De får ha lite tålamod.

Medlem

vilka rötägg.

Medlem

Äh, så jädra viktigt är det inte med demosar.
Bara spelet blir klart nångång så blir alla glada och nöjda.

Och det finns ju alltid chans att demot kommer kort efter fullversionen, för de som ännu inte bestämt sig för att köpa.

(Personligen förstår jag inte varför ett spel som UT släpps på konsol överhuvudtaget)

Medlem

hehe verkar ju bli en trend att släppa PS3 saker sent eller aldrig xD

Medlem

Tja, med ut2004 så var det som så att de använde demot för att finputsa det fulla spelet ytterligare med feedbacken från communityn.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Oneone:

hehe verkar ju bli en trend att släppa PS3 saker sent eller aldrig xD

Med tanke på att PS3-versionen kommer före Xbox 360ns, ett helt halvår om jag inte har fel, så verkar det inte stämma i det här fallet.


signatur
Medlem

Dem vill inte skrämma iväg köpare på PS3:an. Så många problem som Epic haft med PS3 och UE3 så kan vara så att spelet inte funkar som det ska på ps3. Men jag hoppas jag har fel, skulle vara kul med ett spel till ps3 som funkar som det egentligen ska på den maskinen. Vi har nog inte ens sett i närheten av vad ps3 klarar av, tyvärr lär vi inte se det på ett bra tag heller??!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Dem vill inte skrämma iväg köpare på PS3:an. Så många problem som Epic haft med PS3 och UE3 så kan vara så att spelet inte funkar som det ska på ps3. Men jag hoppas jag har fel, skulle vara kul med ett spel till ps3 som funkar som det egentligen ska på den maskinen. Vi har nog inte ens sett i närheten av vad ps3 klarar av, tyvärr lär vi inte se det på ett bra tag heller??!

Ändå rätt så obefogat. Har sett filmer där de kör spelet på en PS3 och det ser helt ok ut.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

det hela var ju lite synd, hade planerat att testa demot...om det var bra så tänkte jag mig att köpa t-bord och mus till ps3an med...så man kan äga upp konsol ägarna med rätta saker

1
Skriv svar