Robot
Borderlands

Brothers in Arms-tillverkarna styr kosan mot rymden. Med sig har de co-op och spelhistoriens kanske största vapenarsenal. Vi fick en försmak på Games Convention.


Medlem
GC-förtitt - Borderlands

Det känns som att Gearbox har fått sig en släng av Molyneux-sjukan.

Medlem

Om det lyckas.. WOOOO!

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Om det lyckas.. WOOOO!

Om det misslyckas.. BOOOO!

Men allvarligt talat så låter det nästan för bra för att vara sant.(Men så är ju Crysis för snyggt för att vara sant...):)

Medlem

Risk att det här blir ett Stalker. Men stalker var bra ändå

Medlem

All heder åt utvecklare som insett hur skoj det är med coop!
Roligt med lite konkurrens på den marknaden också. Låtom oss nu hålla tummarna att de genomför det på ett bra sätt

Medlem

Är det någon som vet om det går att köra i singleplayer också? Eller är coop ett måste?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Medlem

Det är nästan så jag hoppas att det går åt H-E...

Allvarligt, har nu köpt Bioshock, kommer förmodligen inhandla Crysis och jag vill givetvis ha Team Fortress2 (den där boxen ni vet), Brothers In Arms - Road To Hell, COD 4, m.m, m.m...

Kommer bli helt ruinerad...

Framförallt, när ska man få tid att spela alla jävla spel dessutom?!?!?! Köpte dessutom en PS3:a för nån månad sen...

Har fortfarande inte kört igenom Stalker än, ska trycka i nya patchen och ge mig i kast med det när jag är klar med Bioshock... Samtidigt som jag befinner mig mitt i Resistance, Fall Of Man... :|:P:\


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Äntligen har nån haft den goda smaken att lägga in en östtysk brunkolsmaskin i ett spel!

Medlem

låter bra det där!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Det är nästan så jag hoppas att det går åt H-E...

Allvarligt, har nu köpt Bioshock, kommer förmodligen inhandla Crysis och jag vill givetvis ha Team Fortress2 (den där boxen ni vet), Brothers In Arms - Road To Hell, COD 4, m.m, m.m...

Kommer bli helt ruinerad...

Framförallt, när ska man få tid att spela alla jävla spel dessutom?!?!?! Köpte dessutom en PS3:a för nån månad sen...

Har fortfarande inte kört igenom Stalker än, ska trycka i nya patchen och ge mig i kast med det när jag är klar med Bioshock... Samtidigt som jag befinner mig mitt i Resistance, Fall Of Man... :|:P:\

Det är ett heltidsjobb att vara gamer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Det är nästan så jag hoppas att det går åt H-E...

Allvarligt, har nu köpt Bioshock, kommer förmodligen ...blablalbla

Ingen som säger att du är tvungen att spela allt på en och samma gång, pysen


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Det är nästan så jag hoppas att det går åt H-E...

Allvarligt, har nu köpt Bioshock, kommer förmodligen inhandla Crysis och jag vill givetvis ha Team Fortress2 (den där boxen ni vet), Brothers In Arms - Road To Hell, COD 4, m.m, m.m...

Kommer bli helt ruinerad...

Framförallt, när ska man få tid att spela alla jävla spel dessutom?!?!?! Köpte dessutom en PS3:a för nån månad sen...

Har fortfarande inte kört igenom Stalker än, ska trycka i nya patchen och ge mig i kast med det när jag är klar med Bioshock... Samtidigt som jag befinner mig mitt i Resistance, Fall Of Man... :|:P:\

Det där är iaf dagens I-landsproblem!


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Tillåt mig att tvivla på att autogenerarade uppdrag blir roliga...


signatur

---
Boo!

Medlem

Om allt de där stämmer kan de nog bli ett skitbra spel. Tycker de e nice me levelbaserat och co-op

Inaktiv

Inför ett Battle.net-liknande onlinesystem där man kan hitta spel lätt och snacka och joina kanaler osv.

Karaktärerna ska även sparas på deras server så att fusk undviks så mycket som möjligt.

Krydda detta med väldigt många vapens, items och armor och vi kan ha en dunderhit till spel..

Om det är kul dvs.


signatur

supernoodle strikes again

Inaktiv
Skrivet av Forcie:

Äntligen har nån haft den goda smaken att lägga in en östtysk brunkolsmaskin i ett spel!

Hahaha! Bästa kommentaren idag.

Medlem

låter ju ruskigt bra- om d går iland vill säja :). Coop, massa vapen o "levlar", kan d bli bättre ?

Inaktiv

Påminner mig om Halo av någon anledning, bilderna iaf....

Medlem
Skrivet av Zome0ne:

låter ju ruskigt bra- om d går iland vill säja :). Coop, massa vapen o "levlar", kan d bli bättre ?

De e precis va jag vill ha ut av ett fps. Ett sånt upplägg skulle väl gå ganska långt antar jag.

Medlem

Den stora maskinen måste va den tyska grävmaskinen va? http://www.swapmeetdave.com/Humor/Workshop/Trencher.htm

likt iaf

1
Skriv svar