Musiken i Bioshock släppt

Robot
Medlem
Musiken i Bioshock släppt

den följe ju med i collectors edition också..

Medlem

Man tackar.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Väldigt bra musik


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Både OST och Artbook gratis, man tackar


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

förvånansvärt bra soundtrack.

spelet var annars rätt tråkigt?

Inaktiv

Jag gillar dom gamla jazz anspelningarna, viola slingorna är också bra. Jag gillar att det för en gång skull är lite orginell musik i ett FPS. Visst gillar jag dom gamla vanliga testosteron styckena med men inte när jag spelar. Stämning är bättre än irritation när jag spelar.

Grymt bra spel,Grymt bra soundtrack! Vad mer kan man önska sig?

Medlem
Skrivet av Kustartilleriet:

Grymt bra spel,Grymt bra soundtrack! Vad mer kan man önska sig?

att det kommer en två: a som bibehåller samma kvalité


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av redmac:
Skrivet av Kustartilleriet:

Grymt bra spel,Grymt bra soundtrack! Vad mer kan man önska sig?

att det kommer en två: a som bibehåller samma kvalité

Inte förens jag spelat klart spelet..Ett par gånger!:D

Inaktiv

hoppades att jazzen skulle vara med men icke synd den är så skön o får en att tänka på höjdarliret mafia

bara jag som älskar när dom visslar i spelet? ..blir så arkiv x psycho på något sätt

is that a raincoat?

Skrivet av Aresz:

hoppades att jazzen skulle vara med men icke synd den är så skön o får en att tänka på höjdarliret mafia

bara jag som älskar när dom visslar i spelet? ..blir så arkiv x psycho på något sätt

is that a raincoat?

"Jesus loves me dududu"

Medlem

Aresz, jag tycker också visslandet var ett så genialt tillägg att jag vet inte vad jag ska tycka när man hör det runt hörnet

Hur som haver så var detta vad jag hoppades skulle följa med Collectors, men det var bara en dålig EP med Moby-remixar Men detta är finfint, gillar också musiken till spelet, trots att jag inte är särskilt förtjust i jazz. Sätter god stämning.

Lite kul med folk som kritiserar saker mer som ett skri "Hej, jag vill vara annorlunda!". Känns lite så på en del.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

den följe ju med i collectors edition också..

Nej det gjorde den inte. Soundtracket som följer med CE är bara 3 låtar långt och inte alls samma som dessa.

Medlem

..Som vi även känner igen från Fallout.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Bioshock main theme var riktigt bra. Måste användas i min nästa rollspelskampanj. >:)

Medlem

Underbart! Mer sånt här! Game Soundtracks is the Shit!


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av mitch_murder:

Django Reinhardt!


signatur

Bengebolle

1
Skriv svar