Hired Guns: The Jagged Edge-demo

Robot
Medlem
Hired Guns: The Jagged Edge-demo

Ujuj, skoj skoj! (Hoppas jag iallafall )


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

berätta om det var kul

Medlem

Ja berätta hur det var. Schysst att folk flockas kring nyheter om vissa demon där andra står helt tomma

Inaktiv

fan, började ladda ner det i tron om att det var Jagged Alliance demo, så går det när man inte läser så noga. Ska testa och se, kan väl vara bra iaf?


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Skribent

Ingen höjdare må jag säga. Stela animationer och jobbiga strider. Däremot gillar jag den motorn och omgivningarna men karaktärerna känns platta och saknar personlighet.

Jag väntar på Jagged Alliance 3 istället.

http://www.strategyfirst.com/en/games/JaggedAlliance3/

Medlem

Tyckte det var helt okej, var lite svårt att sätta sig in i det bara... Ska ge det en chans till senare ikväll. Tyckte om upplägget med att kunna svara på frågor på spelets "låtsas internet" och alla såna saker som fanns


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Det var väl rätt ok.
Tyckte det var lite svårt att få kontroll över läget i striderna.
Dels var det inte helt uppenbart var fienderna var även om en karaktär siktat dem, det var enklare att scrolla runt och få upp markörer för var fiender utanför bilden fanns. Kan ha varit jag som missat nån inställning men en röd outline hade varit revligt.
Det andra jag störde mig på i striderna var att det inte gick att vrida kameran så att man fick en längre synvinkel, blev lite för korta avstånd som man såg.
Annars verkade det helt ok, får väl se vad som sägs om det när det släpps.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

kul, men grymt opolerat, värdelös engelska, och ibland stod det på rysska
sen finns det massa smågrejer som kunde underlätta, bl.a något som gjorde att man såg gubbar lite lättare, typ röd outline som Toro skrev.

hoppas dom lyckas fixa till det till release

Medlem

Hired Guns var ett Amiga FPS ffs

Medlem

Helt okej, verkar inte bli någon 10 poängare men allt som liknar jagged alliance är bra

Förhoppningsvis fixar de också den dåliga engelskan innan release.

Jot
Medlem
Skrivet av FoxeN:

Hired Guns var ett Amiga FPS ffs

Reagerade först på att du kallade Hired guns för ett FPS men skulle nog själv med dagens mått kalla det för just ett FPS. När det begav sig tror jag dock dom definierade det som ett RPG, samma som Eye of the Beholder eller Dungeon Master.... . eh.. nä, nu går jag o lägger mig


signatur

ejot på irc.. fråga mig inte om e:et :)

Inaktiv

Väldigt opolerat, inte för att dra alla spel över en kam men jag tycker man har börjat se en hel del lovande spel komma ifrån ryssland/med omnejd men alltid så opolerat, det är synd. Kändes mer som en beta än ett demo.


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Inaktiv

Detta spel är endast en enda stor dålig rip-off av Jagged Alliance 2 Ta bara personlighetstestet till exempel. Alla frågor och svar är näst intill identiska, lösenordet till siten är samma som i JA2 t.o.m fyfan, ge mej JA3 istället!

Medlem

Men det var ju Ja3 från början, inte så konstigt att det är likt

1
Skriv svar