Se Frontlines: Fuel of War-introt

Robot
Medlem
Se Frontlines: Fuel of War-introt

Bra story, finfin Sci-Fi som skulle kunna bli verklighet men vad är det för sorts spel? Strategi, fps, äventyr? Vilket som känns lika troligt.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Håller med...väldigt bra story som en dag kanske blir verklighet..
Men nu blev man riktigt nyfiken på spelet..vill veta mer


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Spelet är i liknande stil till Battlefield-spelena. Företaget som gör Frontlines: Fuel of War, är delvis dom som gjorde modden "Desert Combat" till BF1942.

Det som är mest skrämmande med intro-videon, är att det är fullt möjligt att kunna bli verklighet.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Mumma. Riktigt skönt intro.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Det som är mest skrämmande med intro-videon, är att det är fullt möjligt att kunna bli verklighet.

Tänkte just samma sak, tyckte trailern var nästan lite jobbig att se på. Kändes verkligen "verklig"... Kan nästan se för mig hur det kommer bli?? Spooky..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

grym intro trailer, fan vilka kalla kårar

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av darkthunder:

Det som är mest skrämmande med intro-videon, är att det är fullt möjligt att kunna bli verklighet.

Tänkte just samma sak, tyckte trailern var nästan lite jobbig att se på. Kändes verkligen "verklig"... Kan nästan se för mig hur det kommer bli?? Spooky..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av darkthunder:

Det som är mest skrämmande med intro-videon, är att det är fullt möjligt att kunna bli verklighet.

Tänkte just samma sak, tyckte trailern var nästan lite jobbig att se på. Kändes verkligen "verklig"... Kan nästan se för mig hur det kommer bli?? Spooky..

Så det börjar nästa sommar dårå? ;P Bra trailer.

Medlem

Lär juh hända nåt IRL när oljan försvinner.
Men först försvinner den juh för allmänheten sedan för nöjet
dvs motorracing som f1 osv och sista olje/bensin resurserna
kommer tilldelas Militären.

God be with us!

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av darkthunder:

Det som är mest skrämmande med intro-videon, är att det är fullt möjligt att kunna bli verklighet.

Tänkte just samma sak, tyckte trailern var nästan lite jobbig att se på. Kändes verkligen "verklig"... Kan nästan se för mig hur det kommer bli?? Spooky..


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

kan bli intressant..

Medlem
Skrivet av zauii89:

Lär juh hända nåt IRL när oljan försvinner.
Men först försvinner den juh för allmänheten sedan för nöjet
dvs motorracing som f1 osv och sista olje/bensin resurserna
kommer tilldelas Militären.

God be with us!

Jag tror motorracing ryker först;)

Medlem

Vackert...

Kanske ett spel kan få jänkarna att tänka efter lite

Medlem
Skrivet av Langos:

Bra story, finfin Sci-Fi som skulle kunna bli verklighet men vad är det för sorts spel? Strategi, fps, äventyr? Vilket som känns lika troligt.

FPS, men enligt E3 filmen.. kan det bli lite RTS, vilket vore grymt.
Kunna spela RTS, och sedan zooma in och bli vilken gubbe du vill

1
Skriv svar