Crysis-demo om en månad, film hos FZ

Bt
Medlem

Min poäng är bara, ni har enbart sett grafik, varken demo eller något. Ändå är det ett jävla suktande hit och dit.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Vi har sett gameplay? Vi har läst om storyn? Vi har hört ljuden? Vi har sett de mesta finesser som inte bara har med grafik o göra? Duh...

Medlem
Skrivet av Bt:

Min poäng är bara, ni har enbart sett grafik, varken demo eller något. Ändå är det ett jävla suktande hit och dit.

har du aldrig förväntningar inför spel eller?

Inaktiv
Skrivet av Groggy:

Tror ni man grejar spelet med dessa motordelar under skalet?

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 4MB FSB1333

Corsair XMS2-6400 TWIN 4x1024MB

Asus P5N32-E SLI PLUS nForce Dual X16 SLI

Western Digital RaptorX Gamer WD1500AHFD 150GB 10000rpm 16MB cache

Gainward BLISS GeForce 8800GTS 640MB

haha, skitkul :\

Inaktiv
Skrivet av Bt:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Bt:

Grafik är inte allt.

Nej, men det är väldigt mycket. Speciellt om grafiken blir anledningen till att du inte kan spela det... klart man uppmärksammar grafiken.

Såg i din signatur varför du skriver att grafik inte spelar roll...

Skrivet av Bt:

Är inte orolig över att att mitt system skulle klara det, har bäst hittills i den här tråden av de som nämnt sina system.

Sa inte att det inte spelar någon roll, sa att det inte var allt. QW har mer än grafik, kanske har Crysis det också - fast det vet inte alla ni fanboys något om.

Är så trött på 14-åringar som ser en snygg bild på ett spel och börjar dräggla direkt. Kastar gigantiska summor på spelen och nya dator prylar för att sen tröttna efter några timmar och börja surfa FZ för nya spel att dräggla över.

EA älskar er.

Spännande att se vilket spel ni börja dräggla över när ni tröttnar på Crysis.

Herrejävlar va du e deprimerande ....

Medlem
Skrivet av Fargo:

Vi har sett gameplay? Vi har läst om storyn? Vi har hört ljuden? Vi har sett de mesta finesser som inte bara har med grafik o göra? Duh...

Kanske det.
Men att spela spelet och känna på alla saker kan man inte göra på en video.
Och storyn har dom inte avslöjt helt heller.
Owned..

Medlem

Jisses, finns det så många Crysis-fanboys redan?

Medlem

Hypetåget är starkare än någonsin.

*tuff tuff tuff WOOOOH tuff tuff tuff*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

FAAAN VA NAIS!

Dual core 2.7, 8800ULTRA ch 4 gig RAM. Detta går välan galant ;):)

Medlem

Crysis de most hypade gamet evah!?
Akta så inte besvikelsen tar över när ni väl får spela det...

Ha lite lägre förväntningar

Medlem

längtar redan..

Medlem

Hypad eller ej. Det står klart att man lagt ner mycket stålar på att utveckla spelet iaf.

Det kan ju bara inte vara ett värdelöst spel efter allt man sett.

Eller...?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Hypad eller ej. Det står klart att man lagt ner mycket stålar på att utveckla spelet iaf.

Det kan ju bara inte vara ett värdelöst spel efter allt man sett.

Eller...?

Bli inte förvånad, själv spel känsal verkar lite löjlig, så grafiken är nog de som håller de levande.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Kinglevel:
Skrivet av Fargo:

Vi har sett gameplay? Vi har läst om storyn? Vi har hört ljuden? Vi har sett de mesta finesser som inte bara har med grafik o göra? Duh...

Kanske det.
Men att spela spelet och känna på alla saker kan man inte göra på en video.
Och storyn har dom inte avslöjt helt heller.
Owned..

De har avsöljat vissa delar i Pcgamer. Inte för att det spelar nån större roll. Owned? Tja om det får dig att sova bättre på natten visst... Hur som helst skrev jag inte bara story, utan att vi även har sett gameplay i filmerna m.m. Vilket gör det omöjligt att bara gilla det för att det är snyggt. (om man inte har sett nåt annat än screenshots då förstås)

Medlem
Skrivet av Bt:

Min poäng är bara, ni har enbart sett grafik, varken demo eller något. Ändå är det ett jävla suktande hit och dit.

Herregud...

"Ni har bara sett grafik, varken demo eller något."...
Brukar det inte vara så 3 månader innan release?

Antar att du skiter fullständigt i alla spel tills du själv har provat det?
Därför du har en massa spel på din önskelista som det inte finns något demo till?

Medlem

Märker att det finns gott om dumma/dåligt informerade personer här. Speciellt du BT, du verkar ju helt borta, deprimerad eller nåt. Ingen har sagt att grafiken är allt i ett spel, men alla vet att det har mycket till spelupplevelsen och atmosfären i spel att göra. Som någon påpekade, vad vore Bioshock utan dess underbara grafik och grafiska design? Du nämner att Quakewars kommer bli så bra? Jag har testat beta2 och tyckte inte alls att det var märkvärdigt, halvdan grafik, dåliga ljud, och dessutom är det baserat på MP (med eller utan bottar) och har ingen riktig singleplayer campaign. Crysis kommer inehålla så mycket mer än Quakewars och vara mycket mer varierande och underhållande. Quakewars känns som en upprepning och verkar inte bjuda på så mycket nytt, bygger ju på wolfenstein: ET och liknar BF 2142 en hel del, vilket vi redan halft tröttnat på. Vi, i alla fall jag, har sett mycket från crysis, läst och hört intervjuer och är väldigt imponerad av spelet i helhet. Crysis kommer att bjuda på mycket mer än Far Cry, förutom tekniskt sett så kommer det vara större, friare och mer varierat. Är säker på att det inte kommer att vara några monster med som i Far Cry, dock aliens vilket jag tycker passar perfect in... speciellt när man tom kommer in i deras värld/skepp. Dom frusna omgivningarna i spelet är mycket imponerande och innuti deras moderskepp eller vad det är är också mycket imponerande, tror inte så många har sett dessa!. Ta och kolla in dom:

Frusna omgivningar: http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=4342&s=l

Inuti alien skeppet, Zero-G:
http://www.youtube.com/watch?v=y9lqspYVlno

Dessa tycker jag är perfekt variation till den vanliga varma, vackra djungeln.

Ni som tror att crysis kommer att vara så jätte krävande och är oroliga för att crysis inte kommer funka på deras geforce 7 kort kan jag meddela att dom som har en dator som motsvarar en Pentium4 3ghz, 1024mb RAM och ett geforce 6800 grafikkort kommer att kunna spela crysis med enkelhet. Det är något som Cryteks CEO och chef Cevat Yerli har sagt i den senaste intervjuen. Jag har även hört från en person som har vart och spelat crysis att det var långt ÖVER hans förväntan och att han aldrig hade sett och spelat något liknande förut. Tomzi och alla er andra som tror att crysis är så överhypat och som tror att det har dålig/löjlig story kommer att bli överaskade. Jag kan även meddela till alla er som tvivlar på crysis multiplayer att det kommer bli suveränt. Alla vet ju hur populärt bf2 blev. Crysis kommer likna bf2 väldigt mycket i powerstruggle/conquest med stridsvagnar, helikoptrar och sådant, men kommer ha förutom snyggare grafik, även ha nanosuit och annat vilket är nytt i en mp typ som denna och kommer bidra med nyskapande och härlig spelglädje i mp. Vi har än bara sett deathmatch från mp delen av crysis än och det är ju lite synd, då deathmatch alá quake style är något jag och antagligen många andra inte gillar speciellt mycket, för sprattigt och stimmigt/hetsigt. Se bara om bf2 hade vart deathmatch, huua.. hade ju vart ett helt annat spel. Så conquest mode tror jag blir mycket roligare.

:heart:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

"Redigerat 2007-08-29 04:46 av Laxen
Redigerat 2007-08-29 04:52 av Laxen
Redigerat 2007-08-29 04:55 av Laxen"


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Många blev besvikna på det hypade spelet Oblivion, trots den fina grafiken.

Vilka är de största mest hypade "flopparna" egentligen? Doom3?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem
Skrivet av b0ne:

"Redigerat 2007-08-29 04:46 av Laxen
Redigerat 2007-08-29 04:52 av Laxen
Redigerat 2007-08-29 04:55 av Laxen"

Japp, jobbar nattskift så jag hade precis kommit hem från jobbet Och så länkade jag fel två gånger, sedan läste jag igenom all text, upptäckte ett småfel och redigerade texten en sista gång. Blir du tvungen att kommentera det? Kanske i brist på något bättre att säga? Du kan väl hålla dig till topic och posta något som hör till ämnet i stället för att tramsa som en femåring?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av b0ne:

"Redigerat 2007-08-29 04:46 av Laxen
Redigerat 2007-08-29 04:52 av Laxen
Redigerat 2007-08-29 04:55 av Laxen"

Japp, jobbar nattskift så jag hade precis kommit hem från jobbet Och så länkade jag fel två gånger, sedan läste jag igenom all text, upptäckte ett småfel och redigerade texten en sista gång. Blir du tvungen att kommentera det? Kanske i brist på något bättre att säga? Du kan väl hålla dig till topic och posta något som hör till ämnet i stället för att tramsa som en femåring?

Jag kanske är fem år?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag skojjja


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Vila i frid

Håll er till topic eller skriv inte alls. Personangrepp tolereras inte.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

skönt tillfälle för folk att visa upp sina datorer.
jag längtar tills jag kan läsa alla kommentarer i tråden som berör att demot kan laddas hem.. "nerladdningshastighetsrekord" etc etc

har ni föresten funderat på hur sjukt lite spel som faktiskt släpps?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv

Kommer funka finfint här
8800GTS 640MB, Intel E6750, 2GB Corsair minnen i 4-4-4-12

Medlem

Asså, är det Multiplayer demo som kommer?

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Asså, är det Multiplayer demo som kommer?

Det ska väl komma två demo enligt fz, ett single player demo och ett multiplayer.


signatur

/Fat_cat

Medlem

fuck ge mej

fz-mod: inlägg nerklippt.

Medlem

Kommer demot ut prick efter torsdagen altså efter 12? har suttit hela dagen måste ha svar, annars blir det läggdags.


signatur

Du kan kissa utan att bajsa men inte bajsa utan att kissa

Skriv svar