NWN2: Mask of the Betrayer plåtat

Medlem

När detta kommer ska jag försöka spela färdigt NWN 2 och sen ta expansionen. Slutade spela NWN 2 efter anfallet mot strongholdet i slutet, inte för att det var tråkigt utan bara för att det blev så... Jag gör alltid så känns det som; när spelet nästan är slut så slutar jag spela, det kanske är för att spelen ofta blir lite för linjära mot slutet. Ska försöka skärpa mig...;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Ohh jag ska lätt köpa det här jag har redan klarat NWN2 original och jag vill veta hur det fortsätter...:D

Inaktiv

Utan tvekan ett utav de släppen jag är mest nyfiken på den här hösten/vintern. Hoppas det lever upp till förväntningarna.


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Inaktiv

Vill bara varna innan spoiler snacket gå för långt.

Medlem

Beersgarden, är i princip exakt samma scenario för mig. Blir nog till att köpa och spela igenom både originalet och den nyköpta expansionen då Blir trevligt

edit: Dessutom hörde jag att man kan spela som Sacred Fist.. har alltid velat vara en mer mystisk monk så det blir extra kul

Medlem

Är det någon som vet hur pass stor "online" communityn är? Mkt folk som spelar på servrar?

Medlem

Är det här en fortsättning eller? :/

Medlem

släpp riktiga rpg's till xbox så man kan slänga ut den otympliga stationära!

Inaktiv

Dem skulle lika gärna kunna ha en gris i en säck som screenshot då det inte finns nån demo imo.

Inaktiv

oooh, skulle det möjligtvis kunna vara en Red Wizard of Thay some kutar förbi? xD

I got a thing for Thay. Ondska som värmer innuti.

Medlem

Det är ett lätt måste att köpa detta, har man spelat orginalet så måste man bara spela expansionen.

Väntar o längtar.

Medlem

Efter att ha spelat sönder NWN och alla expansioner så var NWN2 ett givet köp för mig, men efter att ha lirat NWN2 en kväll så var det bara att avinstallera och sätta tillbaka det i hyllan igen. Blev rejält besviken, gick inte att spela enligt mig.

Kommer knappast att köpa detta om de inte gjort drastiska förändringar.

Medlem
Skrivet av El_Richo:

Efter att ha spelat sönder NWN och alla expansioner så var NWN2 ett givet köp för mig, men efter att ha lirat NWN2 en kväll så var det bara att avinstallera och sätta tillbaka det i hyllan igen. Blev rejält besviken, gick inte att spela enligt mig.

Kommer knappast att köpa detta om de inte gjort drastiska förändringar.

Jag gillade tvåan bättre än ettan. Det var mer en blandning av Baldur's Gate, KOTOR och NWN, vilket kändes betydligt fräshare än att bara springa å hacka stup i ett.

1
Skriv svar