Ace Combat 6 - tonvis med nya bilder

Robot
Skribent
Ace Combat 6 - tonvis med nya bilder

Tro det eller ej, konsolhatare som jag är, men jag ska fan köpa det här spelet + plus en PS3 + TV. Vad är det som händer?!

Medlem

Prova demot som finns ute på 360 först, själv blev jag mycket besviken.

Inaktiv

kommer verkligen ace combat till ps3?

Medlem

Tycker demot var riktigt skoj. Detta och Blazing Angels 2. Gött med lite flygspel. Snart även Red Baron på live.

Snyggt är detta med. Skönt.

Medlem

Tyckte det var skoj, blir nog till att köpa det.

ptr
Medlem
Skrivet av smiskard:

Prova demot som finns ute på 360 först, själv blev jag mycket besviken.

varför?

Medlem

Förväntar man sig realistisk simulator á la Lock On eller liknande blir man nog besviken.

Vad man däremot får är en ursnygg hektisk arkadflygare med härligt cheesy story, mängder av oerhört detaljerade plan och fett med action. Detta är ett definitivt köp!

Medlem

har för mig att det INTE kommer till ps3
synd dock, verkar helläckert, om än lite väl arkad.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

WeX
Medlem

skit i konsol, när kommer ett demo till PC?


signatur

Boom headshoot!

Medlem

^- Aldrig, enjoy.

Medlem

Ser ju fint ut iallafall och verkar ha vettigt detaljerad mark så det faktiskt finns dalar osv att flyga igenom vilket verkar saknas i de flesta bra flygspel. Vilket iofs kan förklaras med att de oftast försöker ha realistiska avstånd i spelen vilket gör att ytan som behöver synas och finnas är mångt mycket större.

Vill ha ett schysst medel realistiskt helikopter spel med lite schysst grafik så man kan lågsniffa över marken och klippa tanks som inte fattar vad som händer.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

BME
Medlem

Att flyga i dalar är en gammal feature i Ace Combat, en vanlig uppdragstyp som finns minst en gång i varje spel är att flyga genom ett trångt utrymme för att undvika ett SAM-nätverk ovanför en viss höjd.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

1
Skriv svar