Bilder från nya S.T.A.L.K.E.R.

Medlem
Bilder från nya S.T.A.L.K.E.R.

Stalker var ett härligt spel och jag tror att den här lite mer tillputsade och genomtänkta versionen kommer att vara i min smak...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

scary stuff. iihh

Inaktiv

Det var på tok för enkelt att tjäna pengar. Andra gången, som jag spelar nu, har jag bestämt mig för att sälja så lite prylar som möjligt. Jag sparar all min loot i diverse containers.

Retar mig också på att alla PDA-uppdateringar man får från döda stalkers automatiskt läggs till så fort man öppnar deras inventory. Jag hade hellre sett att de hade löst det med att stalkern hade en egen PDA i sin inventory som man kunde plocka på sig och sen läsa.

Det sagt var eller är STALKER ett helt underbart spel. Atmosfären är helt oslagbar med sina nergångna fabrikslokaler och skugg/ljus-spel.

Medlem

Japp, detta ser jag mycket fram emot. Riktigt skönt att dom gör detta till en fristående uppföljare dessutom, med tanke på hur trasigt och kaotiskt orginalet va uppbyggt. Denna gången får vi som sagt hoppas på ett mer genomarbetat spel.

Började lira igenom Stalker igen förra veckan, men med ABC-modden och lite annat. När allt nu funkar som det borde ha gjort från början så inser man verkligen vilken succe det kunde ha blivit från början, även om jag personligen tyckte det var riktigt bra redan då.

Medlem

Najs. Tror ni att de klarar av att ge ut det i tid nu?

Medlem

Vad mörkt det såg ut att vara, typ hälften av ytan på alla bilder är svart.
Eller är det jag som kör med för låg ljusstyrka?

Edit: okej, till viss del mitt fel, kollade bara på thumbnailsen, nu tog jag upp de stora bilderna men ändå. Jäkligt mörkt.

Skrivet av Larzzn:

Najs. Tror ni att de klarar av att ge ut det i tid nu?

Det lär ju iaf komma innan Duke Nuke'em Forever


signatur
Medlem

Nejfan, inga fler deadlines till GSC! Ni såg ju hur det slutate "When it's done" borde dom köra med. Nu har dom ju så mycket färdigt material att använda sig av, så det kan ju inte ta så lång tid att mecka ihop.

Medlem

Vad är det för story i detta?

Medlem

Håller på att lira Stalker för fösta gången just nu, grymt underskattat. Stämmningen slår fasiken det mesta. Nu har jag bara upplevt spelet genom 1.0004 patchen, vilket jag är glad för ^^.

Sen så tycker jag faktiskt att det är det snyggaste fps'et på marknaden just nu. Har hört mycket om att grafiken var åldrad redan när det kom, det förstår jag inte alls.

Ser helt klart fram emot Clear Sky.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Håller på att lira Stalker för fösta gången just nu, grymt underskattat. Stämmningen slår fasiken det mesta. Nu har jag bara upplevt spelet genom 1.0004 patchen, vilket jag är glad för ^^.

Sen så tycker jag faktiskt att det är det snyggaste fps'et på marknaden just nu. Har hört mycket om att grafiken var åldrad redan när det kom, det förstår jag inte alls.

Ser helt klart fram emot Clear Sky.

Håller med dig, köpte det då de kom ut och avinstallerade det redan efter 2½ vecka.
Har precis börjat köra om det med 1.0004 och vilken skillnad det är!!

Det jag störde mig mest på var redan när första patchen släpptes. Alla ens saves man gjort i spelet fungerade inte då du patchat, det var de som fick mig att skita i det. Förhoppningsvis har dom lärt sig av sina misstag sen sist och kommer att leva upp till de förväntningar jag har denna gång

Medlem

1:an är helt underbar! Om dom lyckas få den känslan på kortare utveklingstid och med snyggare grafik så blir det fantastiskt!

Medlem
Skrivet av _jozo_:

1:an är helt underbar! Om dom lyckas få den känslan på kortare utveklingstid och med snyggare grafik så blir det fantastiskt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta. Spelade igenom Stalker 2 ggr i följd när jag fick det. Jäkligt skön stämning i det.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

ny 9min lång film från "Clear Sky" visar en massa snygga ljus-effekter i slutet

http://www.jeuxvideo.tv/s-t-a-l-k-e-r-clear-sky-video-42289.h...

Medlem
Skrivet av Chokladkakan:

ny 9min lång film från "Clear Sky" visar en massa snygga ljus-effekter i slutet

http://www.jeuxvideo.tv/s-t-a-l-k-e-r-clear-sky-video-42289.h...

nice!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Inaktiv

Störigt som fan med idioten som viftar framför kameran, men trevligt med lite film från Clear Sky.

1
Skriv svar