EVE, this... Is... Madness!!

Medlem
EVE, this... Is... Madness!!

Okay, har tagit upp spelandet av EVE efter ett sådär 1 års "break". Allt kom upp på ett LAN-party vi hade för 2 månader sedan. Vi satt en tio pers i en polares källare och myste med klassiker som BF1942, HL: DM & så klart, WC3 (Myyyyycket TD & Enfos). Hur som helst.
Vi började prata om den nya patchen, den lilla (Inte alls så liten) expansionen som CCP jobbade på då. Vi var två stycken som hade spelat förut och sa till varandra näst intill i kör på brett dalmål; "Män jovässt, ska man'int' ta å börja på't igen?".
Så båda tog fram EVE-sidan och tankade hem klienten. Ivrigt satt vi på LAN:et och spelade EVE, timme ut och timme in.

Nu, 2 månader senare känns det bara roligare då patchen nyligen släptes och man spelar med roligt folk. Vart ska denna galenskap sluta? kommer jag att vara förevigt fast i EVE's universum, eller hittar jag ut? svårt att säga i dagsläget. Men galet kul är det.

Nej, nog snackat om skit som hänt mig. Ska nu dra tillbaka till EVE för att "busta" lite pirater.

Ha't kul, å spel på!

#blogg


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem
EVE, this... Is... Madness!!

Man lär nog fastna ännu mer sen när walking in stations kommer.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Är det någon idé att börja spela det spelet, om man inte har spelat det tidigare? Funderat på att testa det, verkar riktigt mysigt spel.

Medlem

Börja med en trial och sedan känn efter. Är det något för dig, kör på!


signatur

Spaceships Are Magic

1
Skriv svar