Robot
Call of Juarez

Ett av mina allra bästa spelminnen är när jag spelade LucasArts klassiker Outlaws över knastrig modemlina i slutet av 90-talet. Sedan dess har westerngenren varit sorgligt eftersatt, trots några få halvhjärtade försök som Gun och Red Dead Revolver.


Medlem
360-test - Call of Juarez

När jag spelade det förra året tyckte jag att det var riktigt kul. Jag håller med recensenten om att bitarna med Billy inte är lika roliga men jag tyckte inte de var så farligt tråkiga att det störde mitt spelande... Jag hade nog gett spelet 4/5.
Älskar western spel, hade nog kunnat offra mitt högra lillfinger för en uppföljare/remake på outlaws:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Helt klart ett måste om man gillar Vilda Västern och spelade Outlaws på den tiden. Själv håller jag med om betyget 4/5.
Lite för att det finns så få Vilda Västern-spel.

Gillar också att vapnen går sönder efter ett tag vilket tvingar en till att ibland plocka upp rena skitpistoler för att överhuvudtaget ha något att skjuta med.

Till sist, ge mig ett SP Vilda Västern-RPG.

Medlem

Underbart spel, speciellt frammåt slutet. Blev riktigt tagen av Rays bakgrund.

Medlem
Skrivet av teX:

Till sist, ge mig ett SP Vilda Västern-RPG.

I second that emotion!:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

jäkligt roligt att lira Ray! Men något köp till 360 blir det inte, eftersom jag har lirat igenom det både en och två gånger till PC.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Det är för linjärt och smygandet med lilgrabben var bara tråkigt. Gun var roligare IMO.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Körde det till PC och är helt klart ett av mina favorit spel.

Medlem

Taskig bild på framsidan på FZ, 3 gubbar har samma modell för kroppen/kläder, endast ansiktet skiljer :-/

Annars så tycker jag själv att spelet är rätt bra.. 7/10 kan jag nog säga


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Skit spel i western tema.. pga western temat så får det 3.5/5 av mig.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av Sergej:

Taskig bild på framsidan på FZ, 3 gubbar har samma modell för kroppen/kläder, endast ansiktet skiljer :-/

De har uniform såklart!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv

3/5 är lite lamt, det fötjänar lätt 4.

Skrivet av mullet:
Skrivet av Sergej:

Taskig bild på framsidan på FZ, 3 gubbar har samma modell för kroppen/kläder, endast ansiktet skiljer :-/

De har uniform såklart!

Ja exakt :). Ungefär som yrkesmördarna i Clintans "Pale rider", samma rockar tror jag


signatur
Medlem

lirade demot precis på 360n verkar riktigt coolt faktiskt, gick runt me bibeln o läste medans jag sköt folk haha lite rått.

1
Skriv svar