Nytt Lucky Luke-lir på gång

Robot
Medlem
Nytt Lucky Luke-lir på gång

löl... finally

FML
Medlem

Battlefield Cowboy?

wooho jag vill vara Jack Dalton


signatur
Medlem

Det var länge sen man hörde från Luke


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Det var länge sen man hörde från Luke

Han är ju långt hemifrån, så det är svårt att klandra honom för det.

Medlem

Nytt lir?
Har det alltså funnits spel med honom tidigare?
Har säkert en 25+ seriealbum med honom hemma.
Jolly Jumper och Ratata rockar!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:

Nytt lir?
Har det alltså funnits spel med honom tidigare?

Tror det är därför dom säger att det är ett "Nytt Lucky Luke-lir på gång"

Medlem

Fanns ett gammalt Lucky Luke-spel till C64.. tror det var Lucky Luke iaf, kan ju såklart ha hetat Kucky Kuke eller liknande pga licensproblem men desigen var helt klart Lucky Luke. Jolly Jumper red man på och Ma dalton sköt på en med hagelgeväret från dörren..... de tär vad jag kommer ihåg, en jäkla massa år sen med andra ord

Inaktiv

Undrar om de censurerar ciggen?

Medlem

Självklart har Lucky gått på rehab och blivit av med sitt nikotinbegär. I stället tuggar han på sitt grästrå och tar ut sina aggresioner på bröderna Dalton.

PaZ
Medlem
Skrivet av anon_3159:

Undrar om de censurerar ciggen?

Ciggen censurerades väl av skaparen själv efter ett tag när han insåg att han gjorde tobaksreklam? Jag tror snarare de censurerar "indians" och kallar det "native americans"

Inaktiv
Skrivet av PaZ:
Skrivet av magben:

Undrar om de censurerar ciggen?

Ciggen censurerades väl av skaparen själv efter ett tag när han insåg att han gjorde tobaksreklam? Jag tror snarare de censurerar "indians" och kallar det "native americans"

Skaparen dog 77 och sista albumet han var med och skrev har Luke cigg 8)

Medlem

Kommer kännas konstigt utan dubbade svenska röster, men kan kanske bli nått skoj.

1
Skriv svar