Speltoppen vecka 33

Medlem

8. Motorstorm (PS3)
9. Resistance: Fall of Man (PS3)

Har de räknat med ALLA av de titlarna som packats ned i starterpaketet lr?

Och detta;

PC
1. World of Warcraft: The Burning Crusade
2. World of Warcraft
3. Counter-Strike 1: Anthology
4. The Sims 2 H&M Fashion
5. The Sims 2
6. Warcraft III Frozen Throne
7. Warcraft III Reign Of Chaos
8. The Sims 2 Året runt
9. Battlefield 2
10. Counter-Strike Source

SIMS och _ MINST_ 2 år gamla spel, YES! ( Räknar inte med WoW expansionen då ). Förstår ni nu varför PC scenen dör? Piratkopior ELLER mmo som kräver att du pyntar varje månad ( och då är det bara WoW som säljer atm )

Medlem
Skrivet av mr.bear:

quote]
De skriver ju till om de begränsade ominstallationerna på deras officiella The Cult of Rapture.

Citat:

...and allowing a user to reinstall BioShock on each of those computers from 3 times to 5 times.

De arbetar ju i och försig med ett program som ska kunna låta en låsa upp och flytta aktiveringsnyckeln. Det kan ju dock hända saker med datorn vilket resulterar i att man förlora nyckeln, så det här "skyddet" är i mina ögon fortfarande ett rejält minus.

Citat:

Also, we have in the works a revoke tool which you will be able to run on your machine if you want to free up that key and move it to to another computer (this works very much like Steam or iTunes system).

hum...okej, ska läsa genom allt. skumt, tyckte de skrev helt annorlunda för ett tag sedan... jag som läst på fel källa kanske....?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag har ännu inte stött på några problem i alla fall. Troligen kommer en patch att ta bort all eventuell idioti så småningom.
Jag har i alla fall betalat för mig, det är det som är det viktiga (för mig i alla fall). Sedan om det mot all förmodan skulle skita sig så finns det "andra metoder" att ta till.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

är The Sims serien verkligen spel igentligen och inte multimedia simulation av vardag (för icke gamers)?. /ryser

12
Skriv svar