Metroid Prime 3: Corruption filmat

Robot
Medlem
Metroid Prime 3: Corruption filmat

Andra trailern fick mig att fundera: Blir det inte lite jobbigt att höra pangpangpangpangpang samma ljud hela tiden? Samus har ju bara 1 vapen.

Medlem

Hon har en massa olika upgradering till det. Missiler, wavebeam m.m


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gillar det här sättet att släppa material: En snyggt animerad trailer för en av funktionerna i spelet, den andra visar INGAME verisionen av den.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta spel. Verkar ju bara så jäkla kul.

Inaktiv

Äg spel 2007

Medlem

Jaha?
Nu missar jag säkert helt poängen med det här spelet, för jag har inte spelat föregångarna - men banne mej, det var nog dom sämsta filmsnuttar från ett nytt spel jag sett nån gång! Jösses! Och vilka fruktansvärda ljudeffekter sen!

Vad är det som är så bra med Metroid då? Upplys mej, snälla!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Vad är det som är så bra med Metroid då? Upplys mej, snälla!

Sök www.gamespot.com efter Metroid Prime och läs recensionerna vet ja... 9.8 i betyg.

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Jaha?
Nu missar jag säkert helt poängen med det här spelet, för jag har inte spelat föregångarna - men banne mej, det var nog dom sämsta filmsnuttar från ett nytt spel jag sett nån gång! Jösses! Och vilka fruktansvärda ljudeffekter sen!

Vad är det som är så bra med Metroid då? Upplys mej, snälla!

Testa spelet, kritisera sen

Medlem

Såg video reviewn på IGN nyss. Nästan så man skulle köpts sig en Wii bara för detta spel.

1
Skriv svar