Metal Gear Solid 4-trailer från GC 2007

Robot
Medlem
Metal Gear Solid 4-trailer från GC 2007

Bossarna blir allt mer freakish,

Lite småtrevlig trailer ivf.

BME
Medlem
Skrivet av Kovski:

Bossarna blir allt mer freakish,

Lite småtrevlig trailer ivf.

Screaming Mantis verkar cool, han har nicke-dockor av Psycho & Sorrow


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Ok...jaha, tyckte MGS4 verkade rätt intressant. Ja ja, nu slipper man slösa tid på det här spelet i alla fall. Sorgligt när folk inte har en känsla av när man går FÖR långt.

Medlem

Jaa jag vet inte. Metal gear solid serien har alltid balanserat mellan realism och.. orealism.. men nu känns det lite för mycket bara. Visst, här är folk genmanipulerade och har skum teknologi, så det borde vara mer troligt än vissa magiska bossar tidigare. Men med så realistisk grafik blir det lite väl mycket kontrast när det är såna fantasifulla bossvarelser. Vi får väl se om det blir bra.

Medlem

det där är dom fulaste, barnsligaste, larvigaste, töntigaste, fienderna jag någonsin sätt nu har det spårat ur.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Själv har jag inte spelat ett ända MetalGear-lir, men har alltid fått mig en bild av fienderna som realitiska i det.
Men efter den här filmen blev jag märkbart förvirrad.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Håller med vad de flesta säger här, palla. :/

Medlem
Skrivet av asdf2:

Ok...jaha, tyckte MGS4 verkade rätt intressant. Ja ja, nu slipper man slösa tid på det här spelet i alla fall. Sorgligt när folk inte har en känsla av när man går FÖR långt.

exakt vad jag tänkte


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Sorgligt att ni dömer ut ett spel när ni uppenbarligen inte har en aning om story eller hur metal gear-världen ter sig mot verkligheten. Konstiga bossar med exo-skelett, övernaturliga krafter är allt vardagsmat. Så sluta klanka ner på nåt ni inte har koll på.

Medlem

Håller helt med Hubbe även om jag själv kanske inte gillar att dom valt att använda nån sorts cyborgs i detta. Jag föredrar bossar som är mer åt det humanoida hållet som i tidigare MGS-spel (t.ex. Vamp och Fortune i MGS2, eller The End i MGS3). Tur att Ocelot är kvar iaf. Men i vilket fall lär det bli galet bra ändå.

Medlem

Bossarna har alltid vara "övernaturliga" i alla MGS spel och det tycker jag ger spelet sin charm.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Detta kändes bara för löjligt...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

hehe vad det någon annan som tänkte dom på senaste avsnitten av naruto shippuuden? Fighten med sakura & old hag mot puppet master Grandson till old hag hehe

Medlem

Såg ju ut precis som dom andra delarna, kalas med andra ord

Medlem

Varför blir vissa förvånade? Bossarna har alltid vara "övernaturliga" i MGS.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

TYcker att det ska bli skoj med en utmaning där man säkerligen blir glad om man klarar av... Spelet ser riktigt snyggt och bra ut!

Medlem

Gillade väl inte riktigt den där arga ko-puman och transformersfågeln men annars var det inte så pjåkigt. Jag menar, man kan inte gå sämre än Vamp och fortune...huga.

Föresten, ska inte nyheten vara färgad blå för Playstation? eller har jag fattat det fel?

Medlem

Metal Geat Solid spelen e för underbara, det bah e så =D


signatur

-Talyren

Medlem

MGS är precis vad det ska vara Najs. Synd att jag inte har PS3 :<


signatur

Videomupp

Medlem

TYpiskt asiatiskt!!!

Inaktiv

Metal gear är inte vad det är utan konstiga bossar.

FML
Medlem
Skrivet av asdf2:

Ok...jaha, tyckte MGS4 verkade rätt intressant. Ja ja, nu slipper man slösa tid på det här spelet i alla fall. Sorgligt när folk inte har en känsla av när man går FÖR långt.

Håller med, dock så gick de för långt redan i MGS3. Men tror ta mig fan att MGS3 har ändå den bästa storyn av de alla, möjligtvis MGS1 har bättre.

Medlem

Jag kan helt ärligt inte förstå vad någon ser i detta. Ser ut som om ett par tonåringar med dålig fantasi har fått fritt spelrum i en CGI studio.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Realistiskt eller inte, kommer nog vara förbaskat skojj att smyga omkring i. Bossfighterna är inte något som hittills fått mig att köpa ett MGS spel och samma sak kommer nog gälla fyran såvida inte spelet cirukerar FÖR mycket kring robotkossor.

Medlem
Skrivet av Hubbe:

Sorgligt att ni dömer ut ett spel när ni uppenbarligen inte har en aning om story eller hur metal gear-världen ter sig mot verkligheten. Konstiga bossar med exo-skelett, övernaturliga krafter är allt vardagsmat. Så sluta klanka ner på nåt ni inte har koll på.

Ändrar inte faktumet att bossfighterna är väldigt tråkiga och enformiga i MGS solid serien... bara ta vamp fighten i MGS2 -.-

Men håller med om att jag inte ser något fel i deras val av bossar i MGS4.

p.s Älskar dock fighterna i mot "metal gear" i hela serien, speciellt i slutet mot MGS3.

Medlem

Japaner + tentakler =.....


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Jag tycker att det såg helt ok ut. Känns som ett ganska naturligt steg när MGS tar steget in i "framtiden"

Medlem

Men eller hur.. MGS på xbox var väl det sista vettiga som krängdes ut.. Jaja, lite som Civilization, värre och värre för var iteration...


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Tycker man kunde känna igen de flesta bossarna från diverse olika anime serier på ett eller annat sätt. Dett är inte ett realistiskt krig-smyg-skjutar-spel, detta är MGS..! Kom igen nu, dra upp tunnan oxå för att visa hur lite ni vet om MGS serien


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

12
Skriv svar