GC-trailer: Aion: Tower of Eternity

Robot
Medlem
GC-trailer: Aion: Tower of Eternity

Men va sjutton var det där sista? En svamp som hoppar omkring... hahhahaha
Dom som gjorde det åt nog svamp ^^

Inaktiv

Jag har dissat mitt först kommande Lotr: Online för det här, detta verkar ju fullkomligt underbart o.o
hoppas bara det inte dröjer allt för lång tid tills det släpps bara.
Vad jag vet är release-stämpeln på "TBA 2008"


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Roligt att du dissar ett totalt anorlunda spel ^^ LOTR = Ej PVP, Aion = PVP mmo.

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

Roligt att du dissar ett totalt anorlunda spel ^^ LOTR = Ej PVP, Aion = PVP mmo.

Hrm, så det är inget questande? ;o


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Vila i frid

Jag antar att Aion är extremt likt NCs flaggskepp Lineage 2. Verkar vara väldigt mycket samma sak fast med bättre grafik.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av Tr0ll:

Jag har dissat mitt först kommande Lotr: Online för det här, detta verkar ju fullkomligt underbart o.o
hoppas bara det inte dröjer allt för lång tid tills det släpps bara.
Vad jag vet är release-stämpeln på "TBA 2008"

ser härligt ut tycker jag med jar har läst att det ska släppas typ i början av 2008 men det kanske bara är nåt rykte jag läst inte säker på det.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

ser ju ruskigt snyggt ut iallafall

Medlem

Finns det inga videos på spelets demoner?


signatur

Videomupp

Inaktiv

Aion kommer inte att vara riktat mot precis samma målgrupp som Lineage 2 var. Det kommer vara mycket quests, snabbare att ta sig mot toppen ("grind") och tja... Jag antar att det jag vill säga är att Lineage 2 mest inspirerat det grafiska. Gameplay och dylikt är helt nytt, utvecklat för casual-spelare med ett helt annat djup och en mängd olika saker att göra.

Inaktiv

finns det ingen beta ute än??

1
Skriv svar