Första trailern från Backbreaker

Robot
Medlem
Första trailern från Backbreaker

Gött de ser ut när dom pucklar på varandra!

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Gött de ser ut när dom pucklar på varandra!

Oja!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

Fan va nice, de ser ju askul ut ju xD

Medlem

Ser riktigt kul ut. Eftersom de inte kommer kunna få en NFL-licens tack vare EA och med det namnet så får vi hoppas att de ändrar konceptet och gör det hela till något mer annorlunda. Kanske en blandning av Blood Bowl och Speedball. Mycket skador och dödsfall. Ett spelsätt som verkligen ser ut att göra ont.

AJJJJ ... en del tacklingar såg riktigt smärtsamma ut


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Cool effekt, men det ser inte bra ut!
Ser verkligen ut som döda nicke dockor som ramlar ihop. Tex, när han träffar stortån och killen slängs runt helt tillsynes helt medvetslös utan att ens försöka kanske rulla eller skydda fallet.. ser så stelt ut.

Nää .. lite AI i modellerna så kan det bli något.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Hehe fan vad kul, påminner om när dom visade ur det nya Indiana Jones spelet.. Massa skador som såg ut att göra vääldigt ont.

Inaktiv

hoppas EA skaffar Euphoria ACAP till sina spel!!

Inaktiv

Hoppas spelarna är lite bättre på att hålla i bollen, lr åtminstone att det är på ngt sätt skill-baserat, som det såg ut där tappade de bollen av minsta lilla.

Medlem

Mycket av filmen var ju i slo-mo, så egentligen sprang de nog redigt snabbt.
Och ja, jag tror att det räcker med att "träffa stortån" för att få någon att trilla runt i den farten.

Btw: Ouch!

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Cool effekt, men det ser inte bra ut!
Ser verkligen ut som döda nicke dockor som ramlar ihop. Tex, när han träffar stortån och killen slängs runt helt tillsynes helt medvetslös utan att ens försöka kanske rulla eller skydda fallet.. ser så stelt ut.

Nää .. lite AI i modellerna så kan det bli något.

Om någon träffat dig med hela sin kroppsvikt springandes i full fart medan du är i luften så behöver han nog bara träffa lilltån för att du ska börja snurra. Dessutom tycker jag att det ser ut som att spelaren försöker dämpa fallet eftersom han sträcker ner armarna precis innan han träffar marken, problemet ligger nog i att händerna inte är speciellt rörelseanimerade vilket får det att se skumt ut. Man kan väl även fråga sig hur mycket man hinner reagera efter en sådan flygtur.

Inaktiv

Ser bra ut. Synd att de inte har licenser från NFL Amerikansk fotboll är alltid kul att spela dock, fast dom borde göra något åt "magrutorna" som syns igenom tröjan, eller vad det nu skulle vara.

Medlem

jimmi:

Jag tror att det är skydden som är formade så för att öka spelarnas smidighet/rörlighet.

Medlem

om inte EA implanterar denna teknologi i sina spel så kommer de förmodligen att förlora NFL licensen då t.ex. detta spel kommer betyda slutet för Madden (förutsatt att spelet i sig också är bra och inte bara tacklingarna)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

whoa! ser sjukt fett ut! Har jag väntat (hoppats) på ända sedan jag såg Euphoria-trailers där de hade med lite amerikansk fotboll

Hoppas de väljer att göra det lite mer over-the-top som i Blitz the League, när de ändå antagligen inte har någon licens. När det ska vara så simulatoraktigt som i Madden tycker jag man tappar mycket av känslan i sporten.

Förstår inte vad folk tycker ser orealistiskt ut med den där stora vurpan? Är man i luften (som han är) behövs det inte mycket för att man ska tappa balansen. Han dämpar ju fallet med händerna lite, även om den stora smällen tas av axelskydd och hjälm. Jag har själv landat så där upp och ner på hjälm/axelskydd efter en lufftur, så även om jag inte minns exakt vad som hände innan så vet jag att det kan hända

/jackal - fd linebacker

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Cool effekt, men det ser inte bra ut!
Ser verkligen ut som döda nicke dockor som ramlar ihop. Tex, när han träffar stortån och killen slängs runt helt tillsynes helt medvetslös utan att ens försöka kanske rulla eller skydda fallet.. ser så stelt ut.

Nää .. lite AI i modellerna så kan det bli något.

med tanke på att detta revolutionerar allt som heter ragdoll och speciellt allt som har med tacklingar i nfl spel att göra så kan jag inte fatta att du hittar nått att klaga på.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Cool effekt, men det ser inte bra ut!
Ser verkligen ut som döda nicke dockor som ramlar ihop. Tex, när han träffar stortån och killen slängs runt helt tillsynes helt medvetslös utan att ens försöka kanske rulla eller skydda fallet.. ser så stelt ut.

Nää .. lite AI i modellerna så kan det bli något.

Du måste skämta?

Inaktiv

jag spelade americansk fotboll i 2 år. Angånde det där med foten om du inte vet vad du pratar om så håll igen. Finns ingen person i världen som kan kontrollera vad som händer varken när du springer allt vad du kan eller som i filmen när han hoppar. Du har inte mycket balans när du springer speciellt med skydd och om någon får in en blitz från sidan. Då kan jag säga att du flygger
------------------> långt som fan eller dirket ner. Varför tror du 95% av alla tacklingar händer på under kroppen? Spelar ingen roll hur stor motståndaren är så länge du går på benen. Blitz från sidan när motståndaren inte ser dig är en annan sak.

Andgånde att det ser ut att göra ont är inte sant. Om du ser en motspelare som springer mot dig allt vad han orkar eftersom du har bollen så finns det bara 1 sak som du ska göra i am fotboll. Spring ALLT vad du kan in i han saktar du ner är det du själv som får ont. Det låter konstingt med det är sant. Det är väldigt sällan någon hoppar i luften som i spelet och flyger 1 meter genom eld och skott som i någon hollywood film.

Men spelet såg riktigt nice ut och något som man skulle kunna spela bara för att leka med ragdolls.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Cool effekt, men det ser inte bra ut!
Ser verkligen ut som döda nicke dockor som ramlar ihop. Tex, när han träffar stortån och killen slängs runt helt tillsynes helt medvetslös utan att ens försöka kanske rulla eller skydda fallet.. ser så stelt ut.

Nää .. lite AI i modellerna så kan det bli något.

tycker det ser helt ok ut,det är ingen som kan säga att det ser fult ut iaf,
AI i modellerna?,,vad menar du..ser ju inte bättre ut för det AI=artificial inteligence(ursäkta min stavning)AI på verkar ju bara hur datorn spelar och reagerar på olika situationer inte hur det ser ut...

Vad jag ville säga är att jag tycker det inte ser relistiskt ut(vilket är hela poängen med Euphoria), visst ser det riktigt coolt ut med all fysik men intelligensen är noll i dockan/spelaren.
Har spelat det själv på skoj och om man ser att man kommer bli tacklad framifrån eller snett framifrån så kurar man ihop sig och sattsar allt på att hålla i bollen vilket är det viktigaste när du vet att du kommer käka gräs. Killen i demon springer på med ett litet enhands grepp tillsynes helt omedveten om alla motspelare och tar tacklingarna som en blind man på ett övergångställe.

..men sen kanske man kan styra sin spelare på ett smartare sätt än vad denna tech demo påvisade, jag skulle vilja se mer med alla spelare på plan.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

jag går i ameriakans fotboll i göteorg marvels och är fullback och linebacker så jag vet hur man tacklar .när dom tacklar på hollywood filmer så hoppar dom och krossar motståndaren som ni ser i spelet men på riktigt så är det otast en som halvtacklar han me boll och sen kommer rästen och sänker honom.
men jag ska ändå ha det här spelet för det äger allt.

1
Skriv svar