My Horse and Me fotat

Robot
Medlem
My Horse and Me fotat

wooooow, när släpps det, hahaha


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

nämen åhhh vilket sött spel ska förboka nu på webhallen! hahaha

Medlem

Man kan ju undra hur många enheter ett sånt här spel säljer?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Man kan ju undra hur många enheter ett sånt här spel säljer?

Tillräckligt för att vi ska få en uppföljare, kan man hoppas på

Medlem
Skrivet av Kovski:
Skrivet av nudelsdesign:

Man kan ju undra hur många enheter ett sånt här spel säljer?

Tillräckligt för att vi ska få en uppföljare, kan man hoppas på

Hahaha... som bygger på Unreal 3 engine


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Kolla in grafiken,texturerna och allt! Helt sjukt snyggt spel! Är detta Cryengine 2 ?

Medlem

snel spel hest

Medlem

lol, grejen är ju att detta är en hemlig expantion till crysis

Medlem

undra om man kan tävla mot varandra DET hade ju varit grymt haha. Ett gäng öl med grabbarna och spela lan


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Ser ut som att splitscreen-läge finns. Spelet var bra mycket snyggare än jag hade förväntat mig.

Det här kommer ju sälja som sims.. varenda hästokig tjej(& kille) kommer ju vilja ha detta!!

Ser ruggigt bra ut, man ser ju t.o.m. hingstarnas fläskfile klart o tydlgt..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Blir detta MMO? Isåfall är det ett givet köp.

Hardy Fawkin' Har Har!


signatur

// Peace

Medlem

aaah, detta måste man ju ha!


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Skitbra!
Då har man en julklapp klar


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Helt för mycket bra spel som kommer - men jag är redo att dumpa de flesta för detta spelet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Undrar om de är anatomiskt korrekta som hästarna i Oblivion? Inte!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Man kan ju undra hur många enheter ett sånt här spel säljer?

Vanligtvis en hel del. Spel av den här sorten är lättare att kränga och går ofta med större vinstmarginal är många av de riktigt stora titlarna med enorm budget. De behöver ju liksom inte sälja 2 miljoner exemplar för att gå runt.

Inaktiv

Åhå, julklapp till brodern (dvs storebror'n)

Flakmonkey

Jag tycker det är rätt underhållande (och skrämmande) att se hur mycket kommentarer en nyhet om bilder från det här spelet får jämfört med andra nyheter ^^

Inaktiv

Jag är faktiskt imponerad! Alla andra hästspel har ju varit typ barbiestuk på.. orealistiskt ftw. Men tycker detta ser rätt fränt ut (inget köp men)

Inaktiv

VAFAN ROSA HIMMEL!

Medlem

Ser ju....trevligt ut. Finns säkerligen gott om hästtokiga småflickor som kommer att älska sönder det här.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

shit, detta är ju första spelet som licensierar TECH 5 engien! my god, glöm crysis!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av turbo10:

VAFAN ROSA HIMMEL!

Var glad för att den inte är regnbågsfärgad.

Medlem

Hoppas att man kan rida på Henderson Milton som John Whitaker, och gå ned i skänkelvikning!

(Jag har ingen aning om vad jag pratar om, det är bara grejer jag snappat upp från min hästägande sambo)

Medlem

helt seriöst, det är assnyggt undrar hur det blir på en HD-tv eller nått i den stilen :P, ovärt snyggt för en sånn sorts spel... men men, alla ribbor höjjs..

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Jag tycker det är rätt underhållande (och skrämmande) att se hur mycket kommentarer en nyhet om bilder från det här spelet får jämfört med andra nyheter ^^

Haha, håller med

Skrivet av HardRenaLine:

helt seriöst, det är assnyggt undrar hur det blir på en HD-tv eller nått i den stilen :P, ovärt snyggt för en sånn sorts spel... men men, alla ribbor höjjs..

På tal om ribbor

KoP
Medlem
Skrivet av Nosnos:

Jag tycker det är rätt underhållande (och skrämmande) att se hur mycket kommentarer en nyhet om bilder från det här spelet får jämfört med andra nyheter ^^

Ja, jag tror folk besitter ett hemligt intresse för detta spel och skämtar bort det genom att kommentera ironiskt när dom sedan i smyg kommer införskaffa det och låsa in sig på rummet för att i smyg "avnjuta" det.

Medlem

Äntligen fler dumpar. CS och BF börjar bli lite långtråkigt så det kan bli skönt med lite omväxling. Jag gillar realismen i också, till skillnad från My Little Pony.

12
Skriv svar