Playstation Eye-trailer från GC

Medlem
Playstation Eye-trailer från GC

det finns mycket potential i eyetoy men inget av det som visades här verkar ens lite roligt...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Sitter faktiskt och funderar på och köpa Eye till PS3:an.. Verkar va rätt kul på videona som man har sett på Youtube etc

Flakmonkey

Undrar om det skulle kunna släppas ett track n field till playstation eye... där man verkligen måste springa (på plats förstås) och hoppa... skulle vara lite kul faktiskt ^^

Medlem

Finns verkligen mycket potential i detta...

Inaktiv

Någon som känner till vad låten där när dom är på slottet i himmelen heter?


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Inaktiv

gillar inte sånna här concept där man måste hoppa och veva med armarna i luften..tyvär, det enda som failar på ps3
tur att hela konsollen inte bygger på det här pinsamma konceptet *host*

Medlem

JAAAAA F3D! Skönt med svengelska!

Iallafullafall, är nog den målgrupp som den är tänkt för -- män och kvinnor runt åldern ~30 med god köpkraft, intresserade av att leka med detta efter en god middag och en flaska vin på fredagskvällen. Perfekt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

ps3 goes wiimote? Synd att alla de här spelen verkade helt j-vla värdelösa.

Medlem

Måste rätta ! Det ska va TOPOQ och inte TOPOO skärpning på er! Vad blir det med dagens samhälle...


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Undrar om det skulle kunna släppas ett track n field till playstation eye... där man verkligen måste springa (på plats förstås) och hoppa... skulle vara lite kul faktiskt ^^

Är det inte sådan fysisk aktivitet man vill undvika när man spelar?

Jag menar, det är ju bara att springa ner till den lokala idrottsplatsen med sina polare annars, vilket antagligen är mycket roligare också

Flakmonkey
Skrivet av papper:

Är det inte sådan fysisk aktivitet man vill undvika när man spelar?

Jag menar, det är ju bara att springa ner till den lokala idrottsplatsen med sina polare annars, vilket antagligen är mycket roligare också

Jag förstår din poäng helt klart, men det är ju lite svårare att styra upp i verkligheten... jag kan ju inte hoppa stavhopp, eller springa 110m häck tex ^^

Medlem
Avstängd

Får hoppas att det som visades i trailern följer med kameran vid köp..

Medlem

Hade inte allt för höga förväntningar när jag startade videon, så jag blev glatt överraskad. Kanske kul ibland^^

KoP
Medlem
Skrivet av mogvard:

ps3 goes wiimote? Synd att alla de här spelen verkade helt j-vla värdelösa.

Varför jämnföra med wiimoten? :S Tekniskt sett har detta och wiimoten väldigt lite gemensamt. Dessutom existerade detta långt innan wiimoten.

Medlem

Verkade mera crap än vad det verkade bra..
Wii is the Wiinner

Medlem

Verkade inte så himmla spännande. Om den ska vara värd det så ska alla 3 spelen ingå med kameran, och en paj, och en PS3, plus MGS4.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Hmms. Satt mest och tänkte "Jaja, men dom sparar säkert det bästa till sist!" sen var filmen slut. Wow! Akvarium, rulla boll och skyffla monster! Riktiga snillen där!

1
Skriv svar