MacGyver ska bli film!!!

Medlem
MacGyver ska bli film!!!

YES!! Enligt en artikel jag snubblade över på Aftonbladet idag så ska de äntligen göra film på en av 80 talets mest underbara serier MacGyver. Det finns dock inget manus och ingen "lead actor" än. Men jag hoppas att det blir orginalet, Richard Dean Anderson och inte som i miami vice, några helt andra än orginalet. Vilket totalt fuckade upp den filmen...

UPDATE: reklam filmen John pratar om i kommentarerna nedan borde vara denna

#blogg


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
MacGyver ska bli film!!!

Har väl varit på tal om detta typ väldigt länge. Men inte har man sett röken av MacGyver-filmen. Richard Dean Anderson skulle fungera som MacGyver igen.. Han har inte åldras så mycket på dom 30 åren.

Dana Elcar/Pete Thornton är tyvärr död nu så skulle kännas tomt utan honom. Men han var inte med i dom 2 Andra MacGyver filmerna. Så det lär kanske fungera iaf. Who knows.

Men Vad man tror så lär det nog säkert bli Nya skådespelare a'la Miami Vice.. Som du har så rätt i fucked it all up. (dock tittade jag inte så mycket på serien men kändes off iaf)

Antikvitet

Det måste såklart vara RD Anderson, annars är det ju bojkott direkt!

Hoppas du sett den där reklamfilmen som gjordes för något år sedan med McGyver i huvudrollen. Tror det var Visa eller Mastercard...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Richard Dean Anderson!! Patetiskt om dom ens försöker sätta någon annan i huvudrollen.

Medlem
Skrivet av John:

Det måste såklart vara RD Anderson, annars är det ju bojkott direkt!

Hoppas du sett den där reklamfilmen som gjordes för något år sedan med McGyver i huvudrollen. Tror det var Visa eller Mastercard...

Den måste jag ha missat... skall kolla om jag hittar den på Youtube


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar