Medlem
7 Days

Låter som en rysare eller en skräckis. Saksamma kan nån säga och det kan jag väll nästan gå med på.

7 Dagar har nu gått sedan jag slutade med colan. Och det har gått riktigt bra faktiskt, man känner inte av något sug och det har jag inte gjort alls. Men En vecka är inte direkt länge, har inte haft mitt stora test än. Man får väl hoppas att det kommer att gå bra då. Och när kommer det testet? Det vet inte jag heller det kommer när det kommer.

Så nu sitter jag och dricker Ramlösa Granatäpple, Inte den godaste men den slinker ner iaf. Och har upptäckt att det går att dricka vanligt vatten också. Men smakar det gott? Det har jag inte bestämt mig än om. Sitter och väntar på att klockan skall bli 13.50 så skall man till tandläkaren och laga ett hål. I'll be back.

#blogg

Medlem
7 Days

Vatten (gott vatten dvs) är den godaste drycken tätt följd av öl! Lycka till med den fortsatta avhållsamheten!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Det stora testet tror jag inte kommer att komma.
Drack själv ca 2L per dag i 1 års tid å när det väl var dax att sluta så började man uppskatta vatten på en helt annan nivå.

Nå riktigt sug kom aldrig. Man tar ju en cola då och då när man är ute och äter skräpmat men det är ändå kontrollerat

Medlem

Ja, vatten har fått en hel annan smak än vad man tyckte innan. Så det är nästan en fröjd att dricka det. Och bubbligt vatten är verkligen en pick me up

Mjo precis, tänker inte sluta helt med colan. Det kan man ju dricka när det är olika högtider. Fast till Påsken kommer det bli Påskmust.. Nom nom.

Medlem

Huh? Kan man dricka vatten? Nu måste du väl ändå skämta. Alla vet ju att vatten är rena giftet! Nä, bäst att du börjar dricka Cola igen medans du fortfarande kan.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Huh? Kan man dricka vatten? Nu måste du väl ändå skämta. Alla vet ju att vatten är rena giftet! Nä, bäst att du börjar dricka Cola igen medans du fortfarande kan.

Om man lever i City 17 så kanske det är så.. "Don't drink the water..." Men vatten är gott och Breen är freaking awesome. All Hail Combines.:up:

1
Skriv svar