Spellbound utvecklar Gothic 4

Robot
Inaktiv
Spellbound utvecklar Gothic 4

Kul!
Trodde Gothic-serien var död efter relesen av Gothic 3 i så bedrövligt skick. Hoppas det blir bra

Medlem

Pardon my skepticism. But no!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Då kanske Gothic 4 blir spelbart. Jowood är väldigt dåliga på att göra spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Då kanske Gothic 4 blir spelbart. Jowood är väldigt dåliga på att göra spel.

Inte så konstigt, eftersom de är utgivare, inte utvecklare.

Jowood pressar dock utvecklarna till att släppa saker en anings för tidigt.

Medlem

Jag föredrar att se på det positivt och hoppas att det blir bra... Känns dumt att måla fan på väggen...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Jag föredrar att se på det positivt och hoppas att det blir bra... Känns dumt att måla fan på väggen...:)

alltid bra med en positiv inställning, dock har man svårt då 3: an var bedrövlig och JoWood har en dålig förmåga att släppa halvfärdiga produkter då de inte ger tid år utvecklarna...

men men, försöker vara positiv


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Extremt positivt att de siktar in sig på original idén. Ska bli kul o hur det utvecklar sig

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Jag föredrar att se på det positivt och hoppas att det blir bra... Känns dumt att måla fan på väggen...:)

My friend, du köpte inte 3:an och fick känna på skiten. Hade du gjort det hade du varit lika bitter som mig


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Hade varit bättre att skrota hela serien och starta nytt istället. Skulle tro att det misslyckande som är Gothic 3 inte ger en kommande fyra någon större PR. Fan vad besviken Jag blev.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Jag köpte 3:an billigt och även om spelet till slut var spelbart efter 1 GB extra RAM kändes det aldrig riktigt bra. Jag vet inte riktigt vad som saknades.

Spellbound känner jag inte till alls. Kanske de kan få tillbaka lite av känslan från 2:an om bara JoWooD ger dom tid.

Medlem

jao, 3an var så kul med sina 2-3minutare för att ladda och spara.. man kan bli knäpp för mindre

1
Skriv svar