What comes around goes around

Medlem
What comes around goes around

Ibland händer det saker som får en att haja till. Det här fick mig dessutom att skratta stort och är väl en fingervisning om exakt hur exakt wikipedia kan vara ibland. Vänner av Super Plays gamla sajt (nej, inte någon av de blå eller röda klassikerna, den trista vita som föregick det nuvarande) kanske minns att jag bloggade lite där också, om än betydligt mer sporadiskt.

Ett av inläggen handlade om Game Boy-spelet Bamse, som mycket riktigt var baserat på den älskade björnen med förkärlek för knarkig honung. Jag berättade lite om bakgrundshistorien till spelet och återgav vad instruktionsboken hade att säga om saker och ting. Inget speciellt, men ett ganska roligt inlägg - om man är lagd åt det hållet, så klart.

Nå, nu surfade jag in på wikipedias engelska sida om Bamse och läste på lite om spelet igen. Och vad hittar jag som en av referenserna? En länk till mitt gamla blogginlägg - som inte ens funkar längre.

I'm having a laugh.

#blogg

Medlem
What comes around goes around

*äter katten*

Nom nom nom nom

Hm, inte riktigt gensvaret jag väntade mig. Men akta dig, med den munnen kan han nog äta dig tillbaka.


signatur

Kittens are for real!

1
Skriv svar