Medal of Honor: Airborne-demo i filarkivet

Synd att det inte går att installera....:gäsp: dags att sova jobbar om ett par timmar


signatur
Inaktiv

HM, har tagit hem och installerat detta crap nu jag med, får det verkligen inte att funka, startar spelet, och det hoppar igång som det ska, sen när man kommer till EA introt smålaggar det lite, men sedan när jag kommer till den delen när man får se bombplanen flyga får jag stadiga stabila 0fps, och det fortsätter vara så, cpu usage på 3% och minnesanvändning på 40% när jag är i spelet, MEN, när jag tabbar ut, till skrivbordet, så går min cpu upp på 100% o minnet till 90%, fps hoppar upp till 180 med, (i introt med planen) nån som har en förklaring vad det är för fel, har testat installera om det med, funkade itne.
burken :
a64 3500+
7800gtx
1gig corsair xms ddr
tycker ju att det bör starta i åtminstone 10 fps, men icke

Medlem

Jag laddade hem filen och försökte att instalera men datorn startar om när spelet ska packas upp

Testa att ladda från
www.gamershell.com istället
brukar hitta bra hemladdnings linkar där.
laddar 1116 kb/s från zen just nu=)

Medlem
Skrivet av Drapan:

Satan i helvete va långsamt det går? Kommer inte över 300kbs? :S

Nu kommer alla börja skryta över hur fort dom tankar blah blah blah

Edit: "Shader 3.0" Nje fy fan går och kollar om det har kommit på boxen iställe... tur för mig att det blir ny dator nästa vecka så man kan lira det på pc då

Kolla om du var inloggad på FZ när du klickade download :):heart:


signatur

Det var inte jag...

Inaktiv

Tyckte demot var jättkul. Snygg grafik och väldigt bra ljud... Motion blur effekterna var mycket trevliga och att kunna springa och hoppa på tak var nice. Jag måste säga att jag tycker detta var bra mycket roligare är Call of duty 2! Det är så jävla drygt med fiender som respawnar om, och om och om igen i en oändlighet, och så tycker jag CoD2 var alldeles för hektiskt, intensivt och linjärt. Vapnena och ljuden tycker jag också bättre om i airborne plus att det känns mycket friare
Enda negativa jag har att säga är att banan kunde varit lite större och att lite av omgivningen kunde vara förstörbar, dörrar, lampor, skyltar, inredning, blomkrukor och annat props.

Thats my two cents!

Medlem

Håller med aNoN_ helt och hållet. Snygg grafik och roligt gameplay.
Sen flöt det ju på som en dröm också....helt klart positivt överraskad
Ska bli mycket roligt att spela hela spelet, verkligen ett spelsläpp man kan se fram emot.

Då ser man mer fram emot Fallout 3 och Mafia 2, det blir garanterat inte tradigt


signatur
Medlem
Skrivet av Jeehao:

Jag laddade hem filen och försökte att instalera men datorn startar om när spelet ska packas upp

Testa att ladda från
www.gamershell.com istället
brukar hitta bra hemladdnings linkar där.
laddar 1116 kb/s från zen just nu=)

Om du ser dig om lite så märker du att de
inte är spelet / filen det är fel på i sig.

Det är en bugg som uppstår vid växlningen
mellan Rar vs Ea installern. Gå till Temp och
hitta rarSFX efter rebooten och sedan installera.

Du kan behöva visa dolda filer på C:/

Medlem

Det blir ett köp! Körde allt på fullt med 1920x1200 och inga som helst problem.

Medlem

I brist på bättre spel just nu, så kommer jag köpa detta.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Jeehao:

Jag laddade hem filen och försökte att instalera men datorn startar om när spelet ska packas upp

Testa att ladda från
www.gamershell.com istället
brukar hitta bra hemladdnings linkar där.
laddar 1116 kb/s från zen just nu=)

Om du ser dig om lite så märker du att de
inte är spelet / filen det är fel på i sig.

Det är en bugg som uppstår vid växlningen
mellan Rar vs Ea installern. Gå till Temp och
hitta rarSFX efter rebooten och sedan installera.

Du kan behöva visa dolda filer på C:/

Jag skrev in
C: \Documents and Settings\Magnus\Lokala inställningar
i sökfältet och hittade direkt. tack så mycket
Enda dryga var att jag tröck på autorun första gången och då startades datorn om igen hehe=)
Setup gick lite bättre

Inaktiv

En mycket värdig uppföljare i Medal Of Honor serien...
I sådana här stunder är man glad att man la ut lite extra pengar på nya datorn

Medlem

jag har ett konstigt problem, packade upp det och datorn startade om, installerade det och skulle börja spela, men nu kommer problemet, när jag är inne i spelet och ska spela, så dras min mus hela tiden till vänster, så när jag har landat på backen står jag bara och snurrar runt på backen. har installerat senaste drivrutinerna till allt, inklusive musen som är en intellimouse 3.0, någon som har samma problem eller vet vad man kan göra åt det?

JB
Medlem
Skrivet av Oddjob:

jag har ett konstigt problem, packade upp det och datorn startade om, installerade det och skulle börja spela, men nu kommer problemet, när jag är inne i spelet och ska spela, så dras min mus hela tiden till vänster, så när jag har landat på backen står jag bara och snurrar runt på backen. har installerat senaste drivrutinerna till allt, inklusive musen som är en intellimouse 3.0, någon som har samma problem eller vet vad man kan göra åt det?

Dra ut gamepad, eller joystick från datorn, om du har.

Medlem

Drog nyss hem demot från FZ och allt gick bra och hyffsat fort. Installerade demot, inga problem, MEN när jag ska spela de går allt som om du snabbspolar en film typ. Tex när dem pratar i början i "tältet", de går på 2 sec man hör bara 1 ordet i varje mening typ. Gubbarna springer runt som yra höns. Väl inne i spelet e de lika dant! Bössan rör sig ju när man andas och hos mig flyger bössen runt som bare den. hela demot är som om man snabbspolar asså... nån mer än jag som råkat ut för de?

Medlem

Min dator crashar efter att den gjort extract på alla filer å ska starta installationen -.- .. får la testa som ngn annan sa längre upp. Haha fungerade med rarSFX thx! ^^

Medlem

fucking sweet..

gillade detta starkt..

Inaktiv
Skrivet av Fanta:
Skrivet av Oddjob:

jag har ett konstigt problem, packade upp det och datorn startade om, installerade det och skulle börja spela, men nu kommer problemet, när jag är inne i spelet och ska spela, så dras min mus hela tiden till vänster, så när jag har landat på backen står jag bara och snurrar runt på backen. har installerat senaste drivrutinerna till allt, inklusive musen som är en intellimouse 3.0, någon som har samma problem eller vet vad man kan göra åt det?

Dra ut gamepad, eller joystick från datorn, om du har.

Jag har samma problem, får testa dra ut ratten, då...

Inaktiv

Bara lägga ner, radeon x 800 stöds inte, vilka svin.

Medlem

För de som inte får installationen att gå vidare efter PhysX-biten, avinstallera PhysX först. Då ska den gå vidare.

Inaktiv
Medlem

Så fort jag hörde BAR i en trailer, blev jag taggad. Tankar hem nu, ahh.. längtar verkligen.

Medlem

Fungerade felfritt för mig med Windows Vista 64-bit. Tyckte det var lite väl blurigt och spelet kändes lite ryckigt, men annars var det redigt trevligt spel. Gillade även att det inte var så lätt att skjuta ner motståndaren som det är i alla andra spel och att man fick lite ammo brist ibland.

Skrivet av jediteo:

Lite ohistoriskt, men rätt bra ös, gillar luftlandsättningen. Lite kul att skjuta italienare för en gångs skull (inget illa menat). Skilldropsen är alla korkade platser. Ett definitivt köp

Hade hellre skjutit jänkare faktiskt.


signatur
Medlem

Blev positivt överraskad av detta. Blir nog kanske ett köp.

Medlem

Hade totalt glömt bort att det skulle komma ett nytt Medal Of Honor, fick syn på demot och laddade hem det genast. Oj vilket lir otroligt snyggt och känslan var riktigt nice. Stort pluss är att det inte är så lnjärt man kan i stort sett springa lite vart man vill och skjuta fiender. Ett givet köp!

Medlem

Imponerande demo. Icke-linjärt och varierande gameplay tillsammans med väldigt fin och väloptimerad grafik. Synd bara att man måste ha Vista för att kunna få FSAA i UE3-spel, det ser verkligen inte bra ut under "briefingen" utan.

Skrivet av Mooorgul:

Imponerande demo. Icke-linjärt och varierande gameplay tillsammans med väldigt fin och väloptimerad grafik. Synd bara att man måste ha Vista för att kunna få FSAA i UE3-spel, det ser verkligen inte bra ut under "briefingen" utan.

lol snacka om krävande. Jag ser inga fel i grafiken och jag kör XP med X1950 Pro


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Mooorgul:

Imponerande demo. Icke-linjärt och varierande gameplay tillsammans med väldigt fin och väloptimerad grafik. Synd bara att man måste ha Vista för att kunna få FSAA i UE3-spel, det ser verkligen inte bra ut under "briefingen" utan.

lol snacka om krävande. Jag ser inga fel i grafiken och jag kör XP med X1950 Pro

Under själva spelets gång är det inga större problem, men i menyerna och under briefingen ser det verkligen bedrövligt ut.

Ingen jättegrej, men det är synd att det inte ska gå att få en så "vanlig" grej som FSAA i XP.

Skriv svar