Självporträtt efter spelgalan!

Medlem
Självporträtt efter spelgalan!

Idag kan jag nog ärligt säga att jag är den ende i den <b>svenska spelbranschen</b> som mår likadant nu som jag gjorde igår kväll, eller till och med lite bättre. Och så här snygg är jag med kuddfrisyr på morgonen, komplett med hatade glasögon och någon halv grads feber sådär. Nu ska jag spela Men of War och hoppas att jag slipper sitta här och tycka synd om mig själv en kväll till - grabbmiddag för att fira min vän (sedan vi var 7!) <b>Karl</b>s nyanlände son ikväll, om jag bara är frisk nog. Nu ska jag spela <i>Men of War</i> tills ögon och fingrar blöder, och äta lite gröt.

Och ja, kameran i <b>iPhone</b> suger verkligen balle. Jag får börja titulera mig toycamera-fotograf, som alla andra mediokra fotoentusiaster som tror att deras bilder blir bättre för att de är <u>medvetet</u> suddiga och sneda.

#blogg

Inaktiv
Självporträtt efter spelgalan!

Jag gillar din kuddfrisyr, låt den vara.
Rör inte min kompis!


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Den är inte så jävla långt ifrån hur jag ser ut normalt, iofs. Men jag hatar verkligen att ha glasögon, orkar bara inte sätta in linserna...

Inaktiv

Jag vet hur det känns med brillorna... hua. Helst har jag dom bara på mig från badrummet till sovrummet precis innan jag ska gå och lägga mig och tvärtom på morgonen.

Medlem

Du såg ju ball ut i brillor.

Som om Olle Ljungström och Jocke Berg fick en bebis.

1
Skriv svar