Star Wars: Force Unleashed filmat & fotat

Robot
Medlem
Star Wars: Force Unleashed filmat & fotat

Tyskan var väll det enda nya med denna film...


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Tyskan var väll det enda nya med denna film...

Hehe precis


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tyska Darth Vader var inte att leka med! Hade inte sätt gameplay sekvenserna jag, tack så mycket!

Medlem

Ser ruskigt mäktigt ut faktiskt

Inaktiv

Tyska errr... Hörru FZ, ni har också visat denna film på engelska förrut också.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Grymma ragdolls!

Medlem
Skrivet av chopstiks:

Grymma ragdolls!

Kolla in fysikmotorn om du inte gjort det redan.
http://www.youtube.com/watch?v=Ae3fgj2x1aI

Jag kan bara anta att det är denna motorn dom använder då det är LucasArts som utvecklat den.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ser... utomordentligt tråkigt ut

Overpowerade Jedis börjar bli aningen uttjatat..


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Charstone:

Tyska Darth Vader var inte att leka med!

Hehe, storm troopers som storm troopers.

Inaktiv

Hehe, gut gemacht. Lite spex från FZ-redaktionen.

Medlem

Vad handlar det här spelet om?? Mellan Star Wars III och Star Wars IV?

Kommer man vara Darth Vader när han har precis blivit 90% robot/maskin?

Får jag annars fråga varför en Sith går emot sina egna??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Blir sugen på att greppa lasersvärdet igen efter att man sett detta


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem
Skrivet av RemusSwe:

Vad handlar det här spelet om?? Mellan Star Wars III och Star Wars IV?

Kommer man vara Darth Vader när han har precis blivit 90% robot/maskin?

Får jag annars fråga varför en Sith går emot sina egna??

Som jag förstått det så spelar man som en "hemlig" apprentice till Darth Vader. Inte ens Kejsaren vet om att du existerar, eller något.

Skrivet av HunterPig:

Blir sugen på att greppa lasersvärdet igen efter att man sett detta

Jag polerar mitt lasersvärd as we speak!

Medlem
Skrivet av Tony:

Jag polerar mitt lasersvärd as we speak!

Ajaj, fula associationer min hjärna fick där... :#


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Kommer nog att bli det bästa star wars spelet sen jedie acedemy :). Hoppas det finns mp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Ser... utomordentligt tråkigt ut

Overpowerade Jedis börjar bli aningen uttjatat..

du behöver ju inte använda krafterna

Medlem

Nu har jag läst igenom storyn och det verkar bra det här spelet. Ur underhållnings perspektiv dock, för alla vet ju vad som händer i dom tre sista filmerna. Det står att Darth Vader ska försöka störta Kejsaren med hjälp av sin apprentice och att Darth Vader och sin apprentice ska styra över galaxen.

Men vi alla vet att Kejsaren lever i alla tre filmerna (sista filmerna) och dör av Darth Vader sen.

Så storyn kommer nog inte vara så bra eller intressan, kanske om man får veta lite mer om Darth Vader. En annan sak som är bra är att George Lucas hjälper till med storyn.

Känns tråkigt att man redan vet hur allt slutar. Darth Vader kommer inte störta kejsaren och hans apprentice kommer säkerligen dö i slutet då han varken är med i dom tre gamla filmerna eller nämns i överhuvudtaget.

Sen att dom gamla filmerna gjordes före det här spelet spelar ingen roll, dom vet nog hur dum storyn kommer bli. Fast dom kan nog rädda den innan spelet släpps (släpps inte till PC vilket är fy skam).


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av MazZ:
Skrivet av Wardancer:

Ser... utomordentligt tråkigt ut

Overpowerade Jedis börjar bli aningen uttjatat..

du behöver ju inte använda krafterna

Se namnet på spelet. Hela spelet är designat runt en enda sak. Kraften. Inget annat. Och sen när har vi kunnat spela ett enda spel utom typ Tie-Fighter serien utan att använda kraften? Typ endast SWG. Star Wars har ett otroligt rikt universum men det enda man får se är Jedis som springer runt och muppar sig. Gammla Orginal Dark Forces Jedi Knight lät dig ju iallafall ha en chans med vanliga vapen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Spelet ser ut att bli jättebra men....
Så fort han svingar svärdet så flyger folk iväg (någon kraft). En lightsaber är en lightsaber och den kapar saker...

Synd att det inte släpps till PC, men pc-folket kan ju hålla till godo med kotor 3 (som även lär komma till 360 iof).

Skrivet av Remus[Swe:

"]Nu har jag läst igenom storyn och det verkar bra det här spelet. Ur underhållnings perspektiv dock, för alla vet ju vad som händer i dom tre sista filmerna. Det står att Darth Vader ska försöka störta Kejsaren med hjälp av sin apprentice och att Darth Vader och sin apprentice ska styra över galaxen.

Men vi alla vet att Kejsaren lever i alla tre filmerna (sista filmerna) och dör av Darth Vader sen.

Så storyn kommer nog inte vara så bra eller intressan, kanske om man får veta lite mer om Darth Vader. En annan sak som är bra är att George Lucas hjälper till med storyn.

Känns tråkigt att man redan vet hur allt slutar. Darth Vader kommer inte störta kejsaren och hans apprentice kommer säkerligen dö i slutet då han varken är med i dom tre gamla filmerna eller nämns i överhuvudtaget.

Sen att dom gamla filmerna gjordes före det här spelet spelar ingen roll, dom vet nog hur dum storyn kommer bli. Fast dom kan nog rädda den innan spelet släpps (släpps inte till PC vilket är fy skam).

Vadå man vet ju inte vad som händer med hans apprentice ändå. Även om Vader dör så är sannolikheten stor att han efterlämnar lärjungar. Sith och jedi's är ju som hemliga agenter du vet inte var dom är. Antar att du inte har intresse av att läsa böcker och tidningar om Star Wars serierna. Det finns många goa storys parallellt med filmerna.


signatur
Medlem

Verkar va gryyymt , hoppas det släpps till PC också.

Medlem

Haha, orka att tyska Darth Vader låter som Tomten på crack.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Dofuluskåski, jag gillar att läsa böcker och tidningar av det jag är intresserad av. Jag har läst ut boken om Darth Vader för längesen.

Boken som utspelar sig direkt efter Darth Vader blivit 90% robot. Så jag vet en hel del om vad som händer efter Episod III.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Paah, förstår inte varför ni har upp en tysk version på en film ni redan haft upp.. på engelska dessutom. :P. Kul att se igen iaf, ser fram emot möe.

Skrivet av Remus[Swe:

"]Dofuluskåski, jag gillar att läsa böcker och tidningar av det jag är intresserad av. Jag har läst ut boken om Darth Vader för längesen.

Boken som utspelar sig direkt efter Darth Vader blivit 90% robot. Så jag vet en hel del om vad som händer efter Episod III.

verkar inte som det men men


signatur
Inaktiv

Spelet ser bra ut men titeln är bedrövligt dålig.

Medlem

Dofilusåkaffe, hur kan det inte verka så?? Boken "Sith Lord: Rise of Darth Vader" handlar om efter Episod III. Spelet likaså men den går inte efter boken och vi alla vet ändå vad som inte kommer att hända i spelet.

1. Darth Vader kommer inte dö.
2. Kejsaren kommer inte dö.
3. Lärjungen kommer troligtvis dö.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Nördfajt är aldrig helt fel.
Personligen tror jag att den hemliga lärjungen är JarJar Binks och hans förrädiska natur som Darth Vaders elev.

Medlem
Skrivet av RemusSwe:

Dofilusåkaffe, hur kan det inte verka så?? Boken "Sith Lord: Rise of Darth Vader" handlar om efter Episod III. Spelet likaså men den går inte efter boken och vi alla vet ändå vad som inte kommer att hända i spelet.

1. Darth Vader kommer inte dö.
2. Kejsaren kommer inte dö.
3. Lärjungen kommer troligtvis dö.

Du borde kanske läsa mer än en bok? De finns hundratals böcker med handlingar som är parrallella till filmerna. Jag har läst ett flertal böcker som bl.a. handlar om Qui-Gon Jinn och Obi Wan. Vi vet ju alla att Qui-Gon dör i filmen men det betyder inte att handlingen i boken suger, snarare tvärtom.

Star Wars är ett sånt stort universum att de i princip kan göra vad de vill och lyckas (och självklart misslyckas) med det. Jag kommer med glädje följa det här spelet, och jag hoppas att det blir bra. Det senaste bra Star Wars-spelet var JK2, så jag tycker det borde vara dags för ännu ett nu.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

12
Skriv svar