Film: Imponerande InFamous trailer!

Medlem
Film: Imponerande InFamous trailer!

Jag ska erkänna att jag har inte har varit speciellt intresserad av InFamous, det har känts som att det saknat något. Samtidigt förstod jag att allt som visat är "under produktion" och mycket kan ändras. Vilket det nu har gjort, den nya trailer ger en rejäl ökning i intressemätaren. Spelet släpps i juni men redan nu ser det ut att kunna erbjuda något annorlunda. Se och njut! Jag tycker trailer är ruggigt läcker!

<param name="movie" value="http://www.viddler.com/simple_on_site/2d4eaeff" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="wmode" value="transparent" /> <embed src="http://www.viddler.com/simple_on_site/2d4eaeff" width="437" height="265" type="application/x-shockwave-flash" allowScriptAccess="always" allowFullScreen="true" wmode="transparent" name="viddler" ></embed></object>

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Film: Imponerande InFamous trailer!

Djäkla skönt spel det verkar va.

Medlem

Var en hel del snygga animationer där, dock måste kontrollen i ett sånt spel vara riktigt bra för att det inte ska bli stelt och alla dessa tuffa moves i striderna bara bli mekaniska. Man måste ha mycket kontroll över hubben helt enkelt, inte massa scriptade attacker.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Hypat ala Haze style och sedan skitspel?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Hypat ala Haze style och sedan skitspel?

Eller som Too Human, men det kanske svider att nämna det för dig?

Sedan ska det nämnas att det spel har absolut inte hypats, bara lite information då och då.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Eller som Too Human, men det kanske svider att nämna det för dig?

Enda hype jag märkte om Too Human var storyn och det klarade det bra. Sen att spelet inte var det bästa är ju en annan sak.

Haze skulle ju däremot vara revolutionerande på en massa sätt, men det slutade med att det var ett dåligt generiskt spel.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av redmac:

Eller som Too Human, men det kanske svider att nämna det för dig?

Enda hype jag märkte om Too Human var storyn och det klarade det bra. Sen att spelet inte var det bästa är ju en annan sak.

Haze skulle ju däremot vara revolutionerande på en massa sätt, men det slutade med att det var ett dåligt generiskt spel.

Men eftersom InFamous inte är närheten av samma hype. Knappast synts bland nyheterna om man ska vara ärlig. Att ni försöker klanka ned på InFamous på detta sätt är bara löjligt och absurt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar