GC-trailer: Devil May Cry 4

Robot
Medlem
GC-trailer: Devil May Cry 4

Oj oj oj! Jag totalt älskar DMC serien! Har spelat alla spelen och klarat av alla. Ett av världens bästa spel tillsammans med Resident Evil serien! Capcoms två starkaste skapelser! Jag vart jätte glad av att läsa att det här spelet kommer till PC! DMC 3 till PC må ha haft dåliga kontroller men det hindrade inte mig ifrån att varva spelet och klara av det ett flertal gånger!

Dante är så grym!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Flakmonkey
Skrivet av Remus[Swe:

"]Dante är så grym!!

Synd då att det är en ny hjälte i fyran Ska dock bli grymt skoj att lira, vilken maskin det än sker på... fast tar nog hellre 360 eller PS3 än PC... känns som ett rätt givet konsolspel tbh

Medlem

Vad handlar spelserien om?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

^- Ingenting i princip.

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Vad handlar spelserien om?

I stort sett all story finns på wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Devil_May_Cry_%28series%29

Medlem

Dante kommer vara med i spelet och man kommer förmodligen kunna spela han som den andra karaktären eller upplåsbar. Och spelet på konsol eller PC spelar ingen roll för mig då jag ska förhoppningsvis köpa en ny kraftfull dator. Sen om kontrollerna suger så gör det inte mig något.

Jag är inte så kräsen. Sen kanske om dom vore helt okontrollbara så är det bara att köpa en handkontroll.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Fan Dante framställs ju som värsta veklingen emot den nya snubben,inte bra enligt min mening! DANTE FOREVAAAAAA!

1
Skriv svar