Ny Unreal Tournament III-trailer

Robot
Medlem
Ny Unreal Tournament III-trailer

Till stora delar var väl det där samma trailer som legat ute ett bra tag nu.

Medlem

Ja inte mycket nytt där.

Ingen annan som stör sig på Gears of War texten i denna film samt tiddigare trailers från UT3? Som om Epic inte var kända innan och behövde reklam för att visa vad de kan göra genom att man tar upp Gears of War... Eller riktar sig spelet till samma publik?

Medlem

Såg fint och rörigt ut..

Flakmonkey
Skrivet av Loading:

Såg fint och rörigt ut..

Äsch, UT är bara rörigt tills man lär sig dansen. Synd bara att de flesta inte har tålamod nog att lära sig den, utan hoppar på någon lättare dans... som små grodorna ^^

Medlem

"From the studio who brough you Gear Of War"

Haha jaha, och UT2004 och alla andra unreal då :(?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Gears of Wars, Halo, Star Wars, Starcraft... Det ser defenitift ut som en totall "läg ihop massa coola saker från andra spel och skaapa ett bra spel".

Dom kan väl för fan hitta på något nytt..

Inaktiv

Jag kan tänka mig att Epic har fått en ny generation spelare, som inte hängt med så länge, att rikta blickarna mot dem i och med Gears of War så det är inte så konstigt att de vill arbeta in sitt varumärke hos dem.

Flakmonkey

Framförallt så släpps ju det här till konsol också... visst de har gjort så förut, men satsningen nu är ju helt annorlunda... och även om "alla" PC-spelare känner till UT så är det inte alls ett lika känt namn bland de som bara lirat konsolspel

Medlem
Medlem

Äntligen ett fps med lite fart kan man hoppas? Jag spelade Unreal Tournament på ganska "hög" nivå, men efterföljarna har jag aldrig gillat. Hoppas detta har samma goda känsla som det första liret!

Medlem

om man beslutar sig för det här så är frågan till vilken plattform man ska skaffa det till


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Känns som att man behöver köpa ny dator för att få det att flyta sådär fint


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Ser mest bara jobbigt ut med alla fordon och svammel.

More DM/TDM to the people!

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Ja inte mycket nytt där.

Ingen annan som stör sig på Gears of War texten i denna film samt tiddigare trailers från UT3? Som om Epic inte var kända innan och behövde reklam för att visa vad de kan göra genom att man tar upp Gears of War... Eller riktar sig spelet till samma publik?

Dom riktar sig till massan av spelare. Hur sjukt det än låter så vet väl knappt hälften vilka Epic egentligen är.

Medlem

Tänkte exakt samma sak!
Fan va B å skriva så!!

Skrivet av ArtMan:

Ja inte mycket nytt där.

Ingen annan som stör sig på Gears of War texten i denna film samt tiddigare trailers från UT3? Som om Epic inte var kända innan och behövde reklam för att visa vad de kan göra genom att man tar upp Gears of War... Eller riktar sig spelet till samma publik?


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Hoppas att det är lika bra optimerat som Bioshock


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

med tanke på att bioshock använder ue3 så

Skrivet av Xsear:

Gears of Wars, Halo, Star Wars, Starcraft... Det ser defenitift ut som en totall "läg ihop massa coola saker från andra spel och skaapa ett bra spel".

Dom kan väl för fan hitta på något nytt..

Det är så man gör spel nuförtiden. Trodde du att Starcraft, Gears of War eller Halo är utan influenser?
Starcraft är kanske till och med det största ihopkoket av redan existerande koncept och idéer i hela spelhistorien....

Medlem

tyvärr så riktar som in sig som folk säger imot "den stora massan"
viket kommer gör att barn och fanatiska CS spelare kommer att förstöra vårat fina comminity
Att få mera att kötta sönder, är inte värt det höga priset.

å jag är rädd för att PC versionen kommer få stryk pga konsollerna.
Men jag hoppas inte!

vidare så är UT2kx överlägset UT99


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Om man skulle märka minsta lilla dåliga konsolkonvertring så skulle jag nog aldrig sluta sparka


signatur

I'm the best around...

1
Skriv svar