Soldatklassen i Team Fortress 2 filmad

Robot
Medlem
Soldatklassen i Team Fortress 2 filmad

hahahah! underbar trailer!

Medlem

Riktigt, riktigt hög kvalité på det här

"Unless it's a farm!"

Medlem

Hahahha så jävla underbart Älskar sån där humor!
Detta kommer äga så hååårt!

Medlem

Hahahahahaha! Klockren!


signatur

// Peace

Medlem

Riktigt bra gjort! hehehe


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

"COPYRIGHT LOLOLOL"

Fan vad sköna trailers. Hoppas bara att spelet är lika roligt
De borde lätta göra en serie av det här, typ 12 avsnitt på 20min var, med samma härliga humor.


signatur
Inaktiv

AHAHHAHAHA
peppad gånger 80 på detta!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Haha, fyfan va bra Roligaste trailern på länge.

Medlem

ololol
T.o.m. bättre än meet the heavy tror jag

Medlem

Definitivt en av de bättre trailrarna på länge. Underhållande likväl som att den kittlar gamergommen!

Medlem

Nice, schysst med gibs

Diggar när han drämde till Spionen med, ägd


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

kvalitet indeed känns lite oldschool över det hela av nån anledning

Medlem

Haha tusken raider animation på pyro gubben

Inaktiv

Lovely! Han verkar jävligt hård den här soldaten, han e killen som rensar upp, visar var skåpet ska stå, bär laget. Schysst monolog med

Unless it's a farm!

Medlem

Störtskönt! Måste verkligen ha detta.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Avstängd

Haha ser soft ut, ganska coolt att de vågar göra så att det ser ut som att det är tecknat/animerat som en barnfilm

Blir att köpa spelet sen när det kommer ut.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Blir att köpa spelet sen när det kommer ut.

Behövs inte. Får du med "gratis" när du köper The Orange Box

Medlem

åååh akn inte vänta, fick Black Box till mitt graffekort så de e bara o börja lira direkt på releasen. Shiiit känns som detta kommer vara nästa "nöta-online-fps".


signatur

I'm the best around...

Medlem

Kommer köpa Orange Box via Steam i samma ögonblick det släpps, detta får jag inte missa. Source-motorn kommer få en rejäl uppsving, och den grafiska stilen Team Fortress 2 har är inget annat än underbar med sina våldsamma och komiska inslag.

Medlem

fetaste trailern. me like!


signatur

tjenare!

Aldrig har jag skrattat så mycket åt en speltrailer!

Medlem

Oj vad kul det här lär bli!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Haha ser soft ut, ganska coolt att de vågar göra så att det ser ut som att det är tecknat/animerat som en barnfilm

Öhm;

The Simpsons
Family Guy
King Of The Hill
XIII

osv.

?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Grönatummen:

åååh akn inte vänta, fick Black Box till mitt graffekort så de e bara o börja lira direkt på releasen. Shiiit känns som detta kommer vara nästa "nöta-online-fps".

Samma här, bästa spelet jag nånsin fått tillsammans med ett grafikkort.. Brukar ju alltid vara massa gamla spel som följer med typ, F.E.A.R.

Medlem
Skrivet av Mack:
Skrivet av Grönatummen:

åååh akn inte vänta, fick Black Box till mitt graffekort så de e bara o börja lira direkt på releasen. Shiiit känns som detta kommer vara nästa "nöta-online-fps".

Samma här, bästa spelet jag nånsin fått tillsammans med ett grafikkort.. Brukar ju alltid vara massa gamla spel som följer med typ, F.E.A.R.

Fick iofs också Dungeon Siege 1 med, va lite "WTF" över det hela


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

störtsköna karaktärer, det här spelet ser riktigt nice ut.

Medlem

Dessa TF2-trailers är väldigt underhållande måste jag säga.
De bidrar iofs till min nemesis hype-maskineriet men de avslöjar inte så mycket gameplay att man hinner tröttna på det iaf.

Medlem

Bara inte counterstrike-hjonen kommer släpandes in i teamfortress-scenen med sina JÄVLA PATETISKA "ownzh0rd!11one", "wtf!!", "n1!!!!1" och värst av allt... "LOL!!!"... HOPPAS HOPPAS det har samma finess och krav på hjärna/teamplay som tf1, annars kan detta bli ruggigt trist...

EDIT: Men vadfan! Det går säkert att modda bort icke önskvärt fortress-stuk, vilket de gamla uvarna som väntat på detta sedan slutet av 90-talet lär göra.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

12
Skriv svar